כסף וצרכנות

מפעל קוקה קולה נחסם, לפחות חמישה מפגינים נעצרו

אחרי ההפגנה המאולתרת מחוץ למפעל קוקה קולה בבני ברק בשלישי בערב, המחאה נגד ענקית המשקאות עלתה הלילה שלב עם הפגנה עד השעות הקטנות של הלילה - כאשר לפחות חמישה מפגינים נעצרו. כמו כן, הפגנה נוספת נערכה מחוץ למפעל קוקה קולה בחיפה
מערכת ice |  6
מפעל קוקה קולה (צילום shutterstock)
אחרי שנודע כי ערוץ 14 שוב סובל מחרם, כאשר ביום ראשון התברר כי מותג המשקאות אולי הבולט בישראל קוקה קולה לא יפרסם עוד בערוץ, בעוד שבשאר הערוצים הפרסום ימשיך גם ימשיך. ינון מגל יצא למלחמה נגד המותג והבטיח שגם הציבור הצטרף, כאשר הלילה (בין רביעי לחמישי) נרשמה הפגנה גדולה מחוץ למפעל קוקה קולה בבני ברק, יום שני ברציפות, זאת לאחר ההפגנה המאולתרת מחוץ למפעל בערב שלישי - בעוד במקום נעצרו לפחות חמישה אנשים בעקבות חסימת הכניסה למפעל.
ינון מגל העלה סרטונים מההפגנה עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר נעצרו לפחות חמישה מפגינים, בעוד לאחר שנעצר המפגין השלישי מגל כתב בטוויטר: "מעצר שלישי בבני ברק למה מכניסים את העצורים למפעל קוקה קולה (קשת 12) מה עושים להם שם? מכניסים אותם למיכל קולה?". אגב, בנוסף התקיימה גם הפגנה קטנה יותר מול מפעל קוקה קולה בחיפה.
 
כזכור, עוד לפני ההפגנה מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, העלה ציוץ ובו תמונה שחושפת כי הערב תיערך הפגנה נוספת, וככל הנראה גדולה יותר, מחוץ למפעל קוקה קולה בבני ברק, כאשר קרא לעוקביו לשתף את התמונה ולהגדיל את המחאה. בתמונה עצמה, אגב, נכתב כך: "היום נצא כולנו!!! להפגין נגד דבריו המזעזעים של מנכ"ל קוקה קולה - שצריך לעבור למרד אזרחי. נצא כולנו להזכיר לו - שהמפעל שלו נמצא בבני ברק! היום, 12.7 בשעה 22:00 בשערי מפעל קוקה קולה רח' כהנמן 111", זאת כאשר בתחתית המודעה הופיע הסמל של קוקה קולה ועליו איקס גדול.
 
 
וזה אכן מה שקרה אמש (שלישי) בזמן "יום השיבוש" ברחבי ישראל, כאשר החברה דווקא סבלה מצד תומכי הרפורמה. ינון מגל, מגיש הפטריוטים בערוץ 14 שיתף: "קוקה קולה (בעלי קשת 12...) החליטה שהיא הולכת עם השמאל ועם המחאה? אז צעירים חרדים ממשיכים לחסום את הכניסה למפעל בבני ברק".
כזכור, ביום ראשון, מגיש הפטריוטים, התכנית הכי בולטת של הערוץ, ינון מגל, כתב בטוויטר שלו: "האם קוקה קולה (מבית קשת 12) נכנעה לאלימות נגד ערוץ 14? החברה ביקשה בפתאומיות להוריד קמפיין בטענה של "קיצוץ רוחבי", בזמן שביתרהערוצים הקמפיין ממשיך".

עוקביו הצטרפו אליו אל הקו הלוחמני. אחת העוקבות כתבה: "תן סימן ונייבש אותם בחרם", אחר הוסיף: "גם ככה אמרו שהקולה זירו מסרטן אז נפסיק לשתות קולה זירו", עוד עוקב כתב: "לפתוח את השוק לייבוא מקביל של קוקה קולה, לשבור אותם בקלות".
 
אגב, בשל הדרישה של ביג לסגור את המתחמים כחלק מיום השיבוש ביום שלישי, מגל כתב: "במחאה נגד ההפיכה המשטרית והפיכת ישראל לדיקטטורה אפסיק לקנות בביג. לא רק ביום שלישי אלא לצמיתות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא צריך להפגין
    אזרח מודאג 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט להחרים ולא לקנות ...
    סגור
  • 5.
    זה מראה כמה עמוק נחרדים בחטא העגל עמוק
    מני 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנקמה היא כי הוא לא מיישר קוו עם הרודן ולא מפרסם בערוץ 14 באים השלוכים החרדים שחוטאים בעגל ומפגינים מי שהעליב את מלכם
    סגור
  • 4.
    קוקה קולה תברחו מבני ברק, ושייקימו בשטח
    פרשן 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזה ישיבות ללימוד תורה, עירית בני ברק אמנם תאבד מקור כספי של ארנונה, אולם ירוויחו בגדול מעוד לומדים
    סגור
  • 3.
    צבועים רואים לכם הכל (ל"ת)
    רק 14 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משטרה פח אשפה (ל"ת)
    רק 14 השאר אלגזירה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפגנה עלובה של 10 אנשים זה פיפי (ל"ת)
    פתטים 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור