כסף וצרכנות

נוסעים בתחבורה ציבורית? אתם עומדים לשלם הרבה יותר מה-15.8

לאחר שמשרדי האוצר והתחבורה לא הגיעו להסכמות, בתחילת אוגוסט יעלו המחירים ב-12%, זאת חרף העובדה שכבר יצאו בהצהרות על סבסוד העלייה במחיר שהייתה אמורה למנוע זאת. כעת ההתייקרות הוזזה מה-1.8 בשבועיים, אך הצדדים צריכים להגיע להסכמות כדי שהמחירים לא יתייקרו
מערכת ice |  2
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock)
רק לפני כחודש, שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף, יו"ר יהדות התורה, העלה את סוגיית ההתייקרות הצפויה במחירי התחבורה הציבורית בתחילת החודש הבא ולטענתו הוא שהביא לדחיית העלייה במחיר. אלא שאז משרד התחבורה של השרה מירי רגב טען שהוא זה שדוחה את עליית המחירים. היום (שני) מתברר שאף אחד מהם לא הביא בשורה.
אם אתם נוסעים בתחבורה הציבורית, אז כדאי שתדעו שבעוד כשלושה שבועות צפויה התייקרות בנסיעות באמצעים השונים. משרדי האוצר והתחבורה לא הגיעו בסופו של דבר להסכמות, וככל הנראה כבר ב-15 אוגוסט יעלו המחירים ב-12% זאת אם לא יימצא מענה, כאשר הערב צפויה פגישה של רגב וסמוטריץ אצל רה"מ בנימין נתניהו בניסיון למצוא תקציב לבלימת ההתייקרות.

משרד התחבורה לקח את הקרדיט וטוען כי רק בשל הסטת 25 מיליון שקל מרפורמה אחרת שרצתה השרה רגב לקדם, מתאפשרת הדחייה בחודש אחד לחודש אוגוסט - ממש לפני סיום החופש הגדול. אך ההסטה של הסכום לא אושרה ובשל המחלוקת המחיר לפחות כרגע יעלה.
יש לציין כי לא מעט שינויים היו בתחבורה הציבורית בשנים האחרונות כולל הרפורמה במחירים שלא כל כך הצליחה תחת השרה הקודמת מרב מיכאלי, אבל כעת מי שישלמו את המחירים על הריבים בממשלה הם האזרחים שישלמו עשרות שקלים יותר
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא לתת תקציבים לאברכים.
    די לבטלנות 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחות כסף לחרדים יותר כסף לתחבורה ציבורית.
    סגור
  • 1.
    שיקחו ממאה מיון תוספת לאברכים!עבורם תמיד יש כסף.קצבת
    מקסים 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זקנה שלא הועלתה 10 שנים לא תעלה גם היום! אלהים בטח לא היה מסכים שילמדו את תורתו
    סגור