כסף וצרכנות

דומינוס פיצה עושה מהפכה במשלוחים: זו השיטה החדשה

בזכות שיתוף פעולה חדש עם חברה המייצרת חליפות סילון, נהג המשלוחים של דומינו'ס שהפך לטייס הטס מהחנות וממריא כל הדרך עד ליעד כדי למסור את המשלוח
מערכת ice | 
דומינוס פיצה (צילום pixbay edit ice)
DOMINO'S Pizza התחברה עם Gravity Industries, חברת חליפות הסילון הנודעת, כדי להציג שיטה חדשה למשלוח פיצה - באמצעות חבילת סילון. מיזם יוצא דופן זה עולה בקנה אחד עם פסטיבל גלסטונברי, שבו אגדת המוזיקה אלטון ג'ון אמורה לרתק את הקהל בבימת הפירמידה ביום ראשון.
הצופים בסומרסט נותרו נדהמים כשהם עדים לנהג המשלוחים של דומינו'ס שהפך לטייס הטס מהחנות גלסטונברי הסמוכה, ממריא מעל שדות ציוריים ולבסוף מוסר במיומנות פיצות טעימות לחניכים נלהבים.
בין בני המזל לחזות במחזה המדהים הזה הייתה נטלי דיקסון, שאמרה: "לראות דבר כזה של חליפת סילון עף מעל גלסטו היה פראי. מעולם לא ראיתי חליפת סילון, שלא לדבר על אחת שמספקת פיצות. אני לא יכולה לחכות לראות קרקע אחת על מפתן ביתי בעתיד".
סם ווילסון, המייצג את דומינו'ס סיפר: "כשהבנו שזה בלתי אפשרי להגיש פרוסות פיצה בתוך הפסטיבל, שאבנו השראה מהכותרת הראשית של השנה כדי להשיק ניסוי משלוח מהיר משלנו - זה היה קצת לא מובן מאליו. מדי שנה אנו מקבלים בקשות אקראיות רבות מבאי הפסטיבל המנסים להגניב פיצה למסיבה. לכן, השנה, שאפנו לעשות קפיצת מדרגה ענקית ולבחון את שירות איש הטילים שלנו, כדי להבטיח שחניכים רעבים יוכלו לחוות שביעות רצון בשמיים בעתיד".

בנוגע לאפשרות להרחיב את שירות המשלוחים החדש הזה לכל רחבי הארץ, דובר דומינו'ס הוסיף בסתירה, "כל מה שאנחנו יכולים לומר בשלב זה הוא שלרעיון יש רגליים... או כנפיים... או מטוסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה