כסף וצרכנות

דיסני נכשלת בישראל? החנויות ייסגרו אחרי שנתיים בלבד

לאחר כשנתיים בלבד של פעילות בארבעה מוקדים בארץ, חנויות דיסני הום ייסגרו ויעברו מיתוג מחדש. לפי אקסטרה ריטייל, המותג ימשיך להתקיים דרך חנויות פופ-אפ ודרך רכישות באונליין
מערכת ice | 
דיסני (צילום shutterstock)
לאחר כשנתיים בלבד של פעילות בארבעה מוקדים בארץ, חנויות דיסני הום ייסגרו ויעברו מיתוג מחדש. החנויות קמו בארץ בשיתוף דיסני, אך לא מדובר בחנויות של המותג עצמו. המקימה היא חברת אקסטרה ריטייל, הבעלים של ורדינון ונעמן, והושקעו בהן 15 מיליון שקל. 
לפי ישראל היום החנויות ייסגרו בחודשים הקרובים והמותג עצמו יעברו שינוי, וכנראה יימכר בחנויות פופ-אפ ובאתר ייעודי. כיום לרשת כאמור ארבעה מוקדים: גבעתיים, תל־אביב, ראשון לציון וחיפה. מהחברה נמסר כי מדובר בשינוי שמגיע בעקבות סקירת קהל רחבה ודיוק של הרצונות שלו.
כמו כן, מתברר כי לאחר סגירת הסניפים חברי המועדון של אקסטרה ריטייל, שנמצאת בבעלותו של מוטי בן משה, יוכלו לממש את הזיכויים שלהם מהרשת בשאר החנויות של החברה.
מנגד, אלו שיבקרו בברלין, לונדון ופריז בקרוב כבר יוכלו ליהנות מחנות פופ-אפ ייחודית של דיסני בכבודה ובעצמה. השבוע פורסם כי לכבוד חגיגות המאה לוולט דיסני, זו האחרונה תשיק חנויות זמניות ואינטראקטיביות במוקדים שצוינו.
המתחם שהחברה תקים ישתרע על פני ארבעה חללי ענק המחולקים לפי נושאים: אליס בארץ הפלאות, לילו וסטיץ', מלך האריות ומיקי וחברים ומתפרס על פני 1,000 מ"ר של חוויות צילומיות שונות. החוויה מתאימה למבוגרים צעירים מעל גיל 18. דיסני מזמינה אותם להגיע עם חבריהם ולחלוק עימם רגעים שמלאים בכיף, צחוק, סקרנות וקסם והכול דרך סיפורי דיסני קלאסיים אהובים ומוכרים בכל העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה