כסף וצרכנות

פארק מים חדש בישראל: איפה ייפתח ב-14.7 וכמה יעלה כרטיס?

עופר גלזר, הבעלים של ווטרלנד, פארק המים החדש של אילת בישר: "שלשום הודעתי בהתרגשות ובשמחה רבה על מועד הפתיחה של פארק המים ב- 14/7/2023. מדובר מבחינתי בהגשמת חלום אותו אני רוקם משנת 2006. מצאתי לנכון להעלות ולפרסם הודעה זו מכיוון שלדאבון לב, נתקלתי במספר תגובות שליליות ולא נעימות"
מערכת ice |  2
פארק המים המיתולוגי- אילוסטרציה (צילום freepik, unsplash)
לונה גל? כבר לא קיים, אשקלונה? גם. את ימית 2000 כבר כולם מכירים וגם את שפיים ומהממדיון, אבל בקרוב תוכלו לבקר בפארק המים החדש באילת - ווטרלנד, המקום המתאים ביותר לאטרקציה הכי רטובה של הקיץ, ואולי אפילו כבר בחודש יולי הקרוב.
בהודעה פייסבוק: "חברים / אילתים יקרים, כאן עופר גלזר, הבעלים של ווטרלנד – פארק המים החדש של אילת. שלשום הודעתי בהתרגשות ובשמחה רבה על מועד הפתיחה של פארק המים ב- 14/7/2023. מדובר מבחינתי בהגשמת חלום אותו אני רוקם משנת 2006. מצאתי לנכון להעלות ולפרסם הודעה זו מכיוון שלדאבון לב, נתקלתי במספר תגובות שליליות ולא נעימות, במיוחד לאור העובדה שרובן לא שיקף את האמת והאמור בהן מוטה ומטעה".

עוד המשיך: "פארק המים איננו "רק" פארק מים. מדובר במרכז האירועים החדש של אילת. האתר כולל אולם סגור וגן אירועים שבסיום הקמתם יוכלו להכיל ולארח אירועים מכל סוג לרבות במת מופעים ענקית בה נארח את מיטב אומני ישראל. בנוסף יפתחו בפארק מסעדת בשרים, גלידריית "ונילייה", פאב הביץ בר, מתחם מזון מהיר, בית קפה וחנות נוחות. כל אחד מהעסקים יוכל לארח מאות אורחים במקביל ולרובם תתאפשר כניסה ובילוי גם בלי לרכוש כרטיס כניסה לפארק עצמו".
גלזר כתב: "פארק המים יפעל משך כ- 10 חודשים בשנה ומשך חודשי הקיץ וחגי ישראל הוא יפתח למשמרת לילה משעה 20:00 עד חצות. בפארק הותקנו מערכות תאורה מתקדמות שיאירו בצבעוניות מדהימה את כל מתקני הפארק, לרבות כל המגלשות, בריכת הגלים ומתחמי המזון והם יפעלו בתפוקה מלאה גם בלילה. עובדה היא שמדובר באטרקציה הגדולה והמושקעת ביותר שנבנתה מאז ומעולם בעיר אילת ושנחיצותה, הן לטובת בילוי משפחתי חדש ומיוחד לתושבי העיר והן כמוקד משיכה לתיירות רבה מהארץ ומחו"ל, לא מוטלת בספק".
כמו כן הסביר: "ברור וטבעי לחלוטין שמעבר לתרומה המשמעותית לעיר, בחנתי ההשקעה כאיש עסקים. מתוך המון רצון טוב, בחרתי לאפשר רק לתושבי אילת לרכוש כרטיסיות עם כרטיסי כניסה במחיר זול במיוחד. המבצע המתפרסם כעת, כמבצע "טרום פתיחה" מציג אפשרות לרכוש כרטיסייה המכילה 10 כרטיסי כניסה ולקבל 3 כרטיסי בונוס נוספים בחינם, תמורת 1,000 שקל. המשמעות היא שמחיר כרטיס כניסה ליחיד הינו 77 שקלים בלבד, במרבית העסקים באילת נהוג להעניק לאילתים הנחה של כ-10% עד 15% ואני בחרתי לפרגן לאילתים ולהעניק לכם הנחה של כ- 36% בהשוואה לעלות של כרטיס כניסה רגיל. התגובות שקיבלתי טוענות שסך עלות הכרטיסייה (1,000 ₪) מקשה על רכישת הכרטיסייה".
לסיום הסביר: "משכך, ניתן לחלק את הסכום באמצעות כרטיס אשראי לעד 6 תשלומים ללא ריבית, כלומר שלמו רק 167 שקל משך 6 חודשים ויש לכם 13 כרטיסי כניסה אילתיים לפארק. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ( waterland.co.il ), לקרוא פרטים רבים המפורסמים בו ולרכוש למשפחתכם כרטיסיה במחיר טרום פתיחה חד פעמי. אבקש שתשתפו את הפוסט הזה בקבוצות של אילתים נוספים. מאחל לכולכם חוויה מהנה, להתראות בווטרלנד".
בבניית הפארק הושקעו כמה עשרות מיליוני שקלים, כשהצפי לפתיחה רשמית הוא חודש יולי 2023, אחרי שנים של עיכובים ותאריכי יעד לפתיחה שהוחמצו פעם אחר פעם. כזכור, כבר בסוף שנת 2021 הוא היה אמור לצאת לדרך, לאחר מכן ליולי 2022 ואז לנובמבר בשנה שעברה ולאחרונה פברואר 2023, תאריך שגם פוספס.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תקנו
    Kobi 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תקנו כרטיסים , הם יורידו מחירים אל תהיו פראירים
    סגור
  • 1.
    עוד עבודה בעיניים
    ישע 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א.לא יפתח בתאריך הלידה. ב.80 ש"ח לאילתים שרוכשים כרטיסיה!אללה יסתור איזה מחירים.
    סגור