כסף וצרכנות

מחפשים פתרון לילדים לקיץ? הולמס פלייס בצעד מפתיע

רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס" הודיעה על השקת קייטנות במהלך חודשי הקיץ. הקייטנות יכללו פעילויות ספורטיביות ובריכה במועדוני הפמלי של הרשת
מערכת ice | 
הולמס פלייס (צילום הולמס פלייס)
לקראת החופש הגדול: קבוצת הולמס פלייס משיקה קייטנות עם מגוון פעילויות ספורטיביות ובריכה במועדוני הפמלי של הקבוצה ומועדוני גו אקטיב במהלך חודשי הקיץ.
הקייטנות במועדוני הולמס פלייס פמלי וגו אקטיב ברחבי הארץ יציעו לילדים פעילויות ספורטיביות מגוונות, ימי בריכה עם מתנפחים, מסלול נינג'ה במים, סירות פדלים, מסיבות קצף וסדנאות יצירה וחשיבה.
הקייטנות במועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב יופעלו במספר מחזורים ויוצעו במתכונת של חצי יום (כולל ארוחת בוקר) או יום שלם (כולל ארוחת בוקר וצוהריים).
לנרשמים בהרשמה מוקדמת, עד לתאריך ה-31/5/23, לקייטנות בהולמס פלייס וגו אקטיב תוענק הנחה של 100 ₪. הקייטנות יוצעו במועדוני גו אקטיב נס ציונה, ראש העין, גבעת שמואל, כפר סבא, מודיעין, קיסריה ובמועדון גו אקטיב קרית אונו.
כזכור, לאחרונה הולמס פלייס יצאה בחידוש נוסף כאשר הכריזה על  שיתוף פעולה חדשני עם חברת הקוסמטיקה הפופולרית של חוה זינגבוים. במסגרת ההתקשרות, מוצריה של חברת הקוסמטיקה יוצבו בשבעה ממועדוני הכושר של הקבוצה ברחבי הארץ, בהם יש שלוחות של הולמס פלייס ספא, והשירות יכלול ימי אבחון מיוחדים לעור הפנים על ידי קוסמטיקאית מורשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה