כסף וצרכנות

מבצע חידוש הדרכונים בישראל החל: תורים ענקיים מחוץ ללשכות

ארבע לשכות האוכלוסין הגדולות בארץ - ירושלים, תל־אביב, חיפה ובאר שבע, פתחו את שעריהן ללא צורך בתור כדי לחדש דרכונים, בפיילוט שנערך החל מהיום (14.5) ועד ל-15.6. ברשות האוכלוסין וההגירה הזהירו מפני עומס, ואכן החששות התממשו - תורים ארוכים נרשמו בתל־אביב
מערכת ice | 
דרכונים (צילום shutterstock)
משבר הדרכונים עומד להסתיים? ארבע לשכות האוכלוסין הגדולות בארץ - ירושלים, תל־אביב, חיפה ובאר שבע, יתמקדו בהנפקת דרכונים החל מהיום (ראשון) ה-14.5.2023. בשלב הראשוני מדובר בפיילוט שבמסגרתו תתאפשר כניסה ללשכות גם ללא תור להנפקת דרכונים. כעת, מבצע 'מרוץ לדרכון' נפתח.
תחילת הפעילות של ארבע הלשכות היא 14.5.23 ועד ל-15.6.23. תחילת הפעילות של המרכז לדרכונים בבני ברק היא 15.5.23 (ללא תאריך סיום בשלב זה). שעות קבלת הקהל בארבע הלשכות הגדולות בישראל: 7:30-21:00, פתיחת הדלתות בשעה 7:30 בבוקר וסגירת דלתות בשעה 21:00.
תחילה, ברשות האוכלוסין וההגירה הוציאו הודעה לפיה: "צפוי עומס בלשכות ואנו מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות רבה. אנו מעוניינים לתת שירות ומענה לכולם ולשם כך, תיתכן המתנה לא קצרה במקום".
ואכן, הצפי של רשות האוכלוסין וההגירה היה בהחלט נכון, וכבר בשעה בה נפתחו הלשכות נרשמו תורים ארוכים במיוחד, בעיקר בלשכה של הרשות בתל־אביב, לשם הגיעו עשרות של אנשים כדי לחדש את הדרכון, מה שיצר תורים ארוכים במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה