כסף וצרכנות

אסם בהודעה מרתיחה: מעלה את מחירי המוצרים ב-1.6

על רקע המתיחות בדרום, ענקית המזון הודיעה כי  מחירוני דגני בוקר, קפה, פורינה וגרבר יעודכנו בשיעור של 4.7% בממוצע. לצד זאת, מוצרי מטרנה יתייקרו בשיעור ממוצע מתון יותר של כ-2.6% בלבד
מערכת ice | 
אסם (צילום יחצ, פלאש 90)
מלחמה בדרך? הדרום בוער? כנראה שאסם נסטלה חושבת על דברים אחרים לגמרי. החברה הודיעה היום (שלישי) לקמעונאים בישראל כי החברה נאלצת לעדכן את המחירון לקמעונאים של המוצרים שאת מחירוניהם נמנעה לעדכן בדצמבר 2022 ומהווים כ-15% בלבד ממכירות החברה.
בין היתר, נמסר לרשתות ולקמעונאים כי מחירוני דגני בוקר, קפה, פורינה וגרבר יעודכנו בשיעור של 4.7% בממוצע. לצד זאת, מוצרי מטרנה יתייקרו בשיעור ממוצע מתון יותר של כ-2.6% בלבד.
 
מאסם נסטלה נמסר: "אנו נאלצים לעדכן את המחירון של רטבים, מרקי תיבול ופסטה, בשיעור ממוצע של 4.5%, בהם ישנה התייקרות יוצאת דופן של חומרי הגלם. ההחלטה התקבלה בעקבות המשך התייקרויות חומרי הגלם והאריזה, ובהם קפה, דגנים, רכז עגבניות, חלב ומרכיביו, סוכר, אריזות, מתכת ועוד, לצד פיחות חד בשקל אל מול הדולר והיורו".
בנוסף מסרו: "נבקש לעדכן כי לאור התייקרויות משמעותיות בעלויות ייצור הקמח, החברה החליטה להפסיק לייצר ולשווק מוצרי קמח בישראל. החברה עשתה כל שביכולתה על מנת לבצע עדכון מתון המפצה באופן חלקי ביותר על ההתייקרויות, כאשר את רובן נמשיך לספוג"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה