כסף וצרכנות

מכת יתושים בעיר הגדולה במרכז: האם אתם גרים שם?

מכת יתושים בראשון לציון: תושבים בשכונת נרקיסים בעיר מדווחים על מכת יתושים שנובעת ככל הנראה מכמות מאגרי המים הגדולים באזור
מערכת ice |  1
יתוש (צילום pexels)
באתר ynet מפרסמים כי שכונת נרקיסים בראשון לציון, הצמודה לבסיס צריפין, חווה לאחרונה מכת יתושים ענקית. השכונה נמצאת כרגע בשלבי אכלוס לאחר ששווקה במהלך תוכנית "מחיר למשתכן". הגורם למכת היתושים הוא כנראה שלל מאגרי מים שנמצאים באזור.
מרים דהרי היא אמא לשני ילדים והיא מספרת על מכת העקיצות ועל הסבל של ילדיה: "הם מתמגנים מדי בוקר ולילה מפני עקיצות, ומתעוררים כל הזמן בלילה. באחת הפעמים הילדה שלי התעוררה באמצע הלילה וביקשה ממני להסתכל על העיניים שלה. הייתי בהלם, הייתה עקיצה מאוד גדולה שמשם רק המשיכה להתנפח. התקשרנו למוקד קופת החולים ואחר כך היינו אצל רופא. בהמשך העקיצה להתנפח והגענו למיון".
פתרון מרכזי שעליו חשבו התושבים בשכונת נרקיסים הוא הדברה כוללת, בעיריית ראשון לציון אומרים שמעשה זה ייצר יותר זנק מאשר תועלת: "בשל הדאגה לבריאות תושבי השכונה - איננו יכולים לבצע הדברה כוללת ונרחבת בכלל השכונה, שכן מדובר בהדברות חזקות, שאינן מתאימות לריסוס בשטחים ציבוריים גדולים ועלולות לגרום לפגיעה בבריאות הציבור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יתושים בנרקיסים
    ליבנת 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נורא כל לילה יוצאים למלחמה מיואשים כבר ..... כל היום מגרדים . חיים בדירה שסגורה . עירייה להתעורר
    סגור