כסף וצרכנות

הזוכה בלוטו חושף: זה מה שאעשה ב-4.5 מיליון שקל

מנחש בן 70 זכה ב-4.5 מיליון שקל בפרס השני וחשף: "הזכייה תאפשר לי להעניק מתנות לילדיי וגם לדאוג לרווחה הכלכלית של אשתי ושלי. אומנם לא תכננו לחכות כל כך הרבה - אבל בראייה לאחור, הזמן שהיה לנו לחשוב יחד ולחשב את צעדינו - היה מאוד אפקטיבי"
מערכת ice |  7
הטופס הזוכה בלוטו (צילום מפעל הפיס)

כשלושה שבועות לאחר ההגרלה, שהתקיימה ב־25.3.2023, הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה בפרס השני על סך 4.5 מיליון שקל כשהוא מלווה בבני משפחתו. הזוכה, הוא גבר בשנות ה־70 לחייו המתגורר באחת הערים הגדולות באזור המרכז.

"אני משתתף בהגרלת הלוטו שנים רבות", שיתף הזוכה את אנשי מפעל הפיס. "יש לי מנהג קבוע, בו יום לאחר ההגרלה אני בודק ידנית את המספרים שבטופס ואז פותח את היישומון של מפעל הפיס בטלפון החכם שלי ובודק גם שם. כך היה גם הפעם. יום לאחר ההגרלה בדקתי את הטופס והבנתי שניחשתי נכון שישה מספרים".
 



עוד סיפר: "ההתרגשות הייתה פשוט עצומה. קראתי מיד לאשתי ובדמעות של אושר והתרגשות בישרתי לה שזכינו. אשתי התרגשה אפילו יותר ממני - כך ששנינו היינו צריכים להרגיע זה את זו במשך לא מעט זמן. זאת הייתה סיטואציה שלא הכרנו. בדר"כ צד אחד מרגיע את השני ופתאום שנינו, כל אחד בדרכו, היה צריך במקביל גם להתמודד עם ההתרגשות שלו עצמו וגם של הצד השני".

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, השיב הזוכה: "הזכייה תאפשר לי להעניק מתנות לילדיי וגם לדאוג לרווחה הכלכלית של אשתי ושלי. אומנם לא תכננו לחכות כל כך הרבה - אבל בראייה לאחור, הזמן שהיה לנו לחשוב יחד ולחשב את צעדינו - היה מאוד אפקטיבי. הגעתי להבנה שלא סתם זכיתי בפרס הזה. מאז ומתמיד דאגתי לאנשים נזקקים. התגייסתי כל חג לארגון סלי מזון ותמיד ביקשתי לוודא שכל מי שצריך סביבנו יוכל לחגוג. עד כה תרמתי בצניעות, בהתאם ליכולת שלי. כעת אוכל לתרום הרבה יותר. אני מאמין שמי שעושה טוב מקבל חזרה והינה זה קרה".
הזוכה הוסיף בנימה מבודחת: "במפגשים המשפחתיים המורחבים היינו מברכים אחד את השני לזכייה בלוטו. הפעם כשיברכו אותנו, נהיה יותר ספציפיים ונבקש זכייה בפרס הראשון!'".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עזרה כספי
    רחל 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא לך לעזור לאישה עם הכנסה בטוח לאומי בקטנה אשמח מאוד 76112 מס חשבון דיסקונט
    סגור
  • 5.
    זוכה 4,5 (ל"ת)
    בן חמו 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    קנה 2 דירות להשקעה בבת ים תשכירו ותחייו בכייף (ל"ת)
    קים און ג'_ונג 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מה אעשה עם הזכייה? אקנה מנת פלאפל
    אחד 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום בישראל אם אין לך 20 מיליון net worth אתה בקושי שורד. הציונות בסופו של דבר הייתה מיזם נדל"ן עטוף במילים ושירים יפים. עבדו עלינו.
    סגור
  • 2.
    השקרים של מפעל הפיס בכדי לגרות לקנות לוטו
    ישראבלוף 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקרים של מפעל הפיס בכדי לגרות לקנות לוטו
    סגור
  • רמאות
    דודו 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מדויק ונכון
    סגור
  • 1.
    מברוק
    william 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי ברור שיהיה מישהו מאיזור המרכז הרי אתם לא תתנו לאף אחד מהפירפרייה לזכות
    סגור