כסף וצרכנות

ביטוח לאומי מחזיר לציבור: "רואים חשיבות רבה ומשמעותית בתרומה"

עובדי ועובדות הביטוח הלאומי מסניפי ירושלים, יזמו פעילות חווייתיות לטובת אזרחים ותיקים וילדים עם מוגבלות שכלית, גם עובדי סניף אשדוד נרתמו למען הקהילה
מערכת ice |  5
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)

עובדי ועובדות הביטוח הלאומי מסניפי ירושלים, יזמו פעילות חווייתיות לטובת אזרחים ותיקים וילדים עם מוגבלות שכלית. סניף ירושלים צפון יזם פעילות אתגרית בשיתוף ילדים עם מוגבלות שכלית, במהלכה העובדים יצרו תחנות ספורט מיוחדות ומונגשות לרווחת הילדים, שהתרגשו ושיתפו פעולה באופן מלא.

עמו כן, עובדי סניף מרכז הגיעו לבתיהם של אזרחים שגילם מעל 100, הוקירו להם תודה והעניקו מתנה אישית. לאחר מכן, הגיעו העובדים למועדון גיל הזהב בשכונת מוסררה, כדי לבצע עבודות גינון ושיפוץ המבנה לטובת דיירי ובאי המועדון.



"הביטוח הלאומי רואה חשיבות רבה ומשמעותית בתרומה ובסיוע לקהילה, ומעודד את העובדים להיות שותפים בפעילויות אלה במשך כל השנה ולא רק ביום הזה", כך נמסר מהביטוח הלאומי.

כמו כן, לרגל יום המעשים הטובים שחל היום בלמעלה מ-100 מדינות, עובדי ועובדות הביטוח הלאומי מסניף אשדוד, יצאו להתנדב בבית ספר עלומים בעיר, המיועד לילדים עם מוגבלות בגילאי 21-6. במהלך היום, העובדים צבעו את גדר הכניסה יחד עם השכבה הבוגרת, שתלו שתילים וצמחי תבלין בערוגות, ועצבו פינת חמד מקורה ואבזרו אותה במשחקי קופסה ופופים שתרמו.
עם השכבה הצעירה של בית הספר, העובדים קיימו פעילויות יצירה מיוחדות יחד עם הילדים. בסוף היום התקיים בבית הספר הפנינג – מעגל מתופפים, קריוקי ודוכני מזון חגיגיים.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הקדמת קצבאות
    אברהם 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה בדיוק המענקים
    סגור
  • 3.
    אנשים מאבדים פרנסה והם לא מכניסים כסף
    שיעשו את העבודה שלהם 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקטע המסריח הזה? איבדתי עבודה. מליון טפסים. תלושים וכו. אבל הכל כתובבבבבבב לכם. למה את צריכים? אם יש הכל מה הבעיה לאשר. אם שלחו הכל מה הבעיה לאשר. אההה מאשרים בסוף ואני אני זכאית אפס. למה???? כי לא שלחתי את כל התלושים. אבל אין עוד אני מובטלת. איך אני אמציא משהו שלא קיים. תתלוננו לנציב תלונות הציבור. הם עוזרים מולם.
    סגור
  • 2.
    גם צריך לעזור כלכלית לכל ילד עם צרכים מיוחדים
    גם צריך 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדינה צריכה לממן לכל ילד אוטיזם למשפחות נזקקות במיוחד וגם טיולים אה מי חשב על זה?, אה תעצמו עיניים כל השנים ותגידו לא ראיתי.תתביישו לכם.אתם לא יודעים מה הילדים האוטיזם עוברים יומיום בושההההההה.מענקים לכלוםםם ואיפה הילדים האלו.אההה.איפה?איפה?
    סגור
  • 1.
    יופי על חשבוננו שיהנו ואנחנו נחכה בתורים ארוכים (ל"ת)
    משה 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סתום ותתחבא
    מה 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזיר
    סגור