כסף וצרכנות

חלב העתיד: הכירו את משקאות תחליפי החלב החדשים תוצרת הארץ

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. בשנה האחרונה צמחה ב-14%, כאשר המשקאות מובילים את הצמיחה עם גידול של 15%
מערכת ice | 
חלב (צילום pixabay)
אתמול בערב (ראשון), התקיים במסעדת משק ברזילי בתל אביב, כנס "מזון העתיד" של מותג תחליפי בחלב אלפרו של מחלבות שטראוס, שדן במגמות וחדשנות בעולם משתנה. באירוע האקסקלוסיבי השתתפו כ-30 תזונאים ותזונאיות מובילות, ביניהם הדס צימרמן, קרן גיימן, אסף בוך, עדי רסולי ועוד.
במסגרת הכנס, רוני צידון, סמנכ"לית פיתוח עסקי של Imagindairy, מחממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס, שיתפה בטכנולוגיה של תסיסה מדייקת, שהוגדרה לאחרונה כטכנולוגיה הסביבתית הכי חשובה שהאנושות פיתחה אי פעם. כמו כן דנה באיך אפשר להשתמש בטכנולוגיה לייצור מוצרי חלב ואיפה היא פוגשת את תעשיית המזון המסורתית.
הדוברת הראשית של האירוע הייתה הטרנדולוגית עדי יופה שעסקה בהרצאה המרתקת שלה בחשיבת עתיד בעולם משובש, והציגה את המגמות הגדולות הרלוונטיות לעולם צריכת המזון: התאמה אישית – פרסונליזציה מול נוחות, צרכנים אקטיביסטיים – על אקטיביזם ואקולוגיה וצרכנים יודעים הכל – העצמת צרכנים.
שני ארד, התזונאית הראשית של שטראוס: "הכנס התקיים כחלק מהתחזקות מגמה של צריכת משקאות תחליפי החלב בישראל, אשר הולכת וגדלה. למעשה זוהי אחת מהקטגוריות הצומחות ביותר במקרר ויותר צרכנים מאמצים מוצרים אלה ומשלבים אותם בתזונה היומית שלהם. קיימנו את הכנס במטרה לעדכן את הקהילה במגמות הבולטות בעולם תחליפי החלב ובטרנדים העכשוויים, כך שכחברת מזון, נוכל להבין טוב יותר את ההתמודדות שלהן כתזונאיות שנפגשות מידי יום עם הצרכנים שלנו".
על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. בשנה האחרונה צמחה ב-14%, כאשר המשקאות מובילים את הצמיחה עם גידול של 15%. שיבולת שועל הוא הבסיס הצומח ביותר והשימוש העיקרי במשקאות תחליפי החלב (98%) הוא לקפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה