כסף וצרכנות

רמי לוי תוקף בחזרה: "מה קשור ליכודניק או לא?"

לאחר שח"כ מיכאל ביטון תקף אותו ואף כינה אותו 'טייקון' ו'ליכודניק' במהלך הדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת, איש העסקים רמי לוי מגיב לביטון: "מה קשור ליכודניק או לא ליכודניק? אנחנו ברווח גולמי הכי נמוך בארץ. אנשים מגנים את הדרכים בהן אני מנסה להוריד את המחירים, אבל אנחנו לא נפסיק"
מערכת ice |  2
רמי לוי, מיכאל ביטון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כזכור, במהלך הדיון תקף ח"כ ביטון את בעלי רשתות המזון ואמר כי "אין תחרות ברשתות המזון הממונה על ההגבלים עוד חוקרת אירועים של תחרות ברשתות המזון ותאומי מחירים מקווה שהיא תביא מסקנות ואכיפה. המחוקק הסמיך אותה לתת קנס של 100 מיליון שקלים וזה עדיין לא קרה. זה יינתן לשלוש רשתות וכולם יתאפסו". בתגובה אמר לוי: "סיפורי אלף לילה ולילה - שום דבר לא אמת".
בשלב זה ביטון כנראה נעלב מההערה של לוי ועלה להתקפה במלוא העוצמה: "שאף אחד לא יפריע לי רמי לוי, הוא לא בעל בית פה. אם הוא ליכודניק אנחנו נהיה פה חומה בצורה, עכשיו שב בשקט ותן לי לדבר. אל תפריע לי לדבר, נבדוק אותך כל יום. אולי התחלת כאחד שמוזיל מחירים, הפכת לטייקון".

כעת, בתגובתו בראיון לגדעון אוקו אמר רמי לוי כך: "מה קשור ליכודניק או לא ליכודניק? כשאנחנו מפרסמים את הדוחות שלנו רואים שאנחנו ברווח גולמי הכי נמוך בארץ. עשיתי הכל כדי להוריד את המחיר, אם לא היה לי בית אריזה בצפון של פירות וירקות המחיר היה יותר גבוה. בחברה שלי מועסקים 9,000 עובדים, אני משרת 2.5 מיליון לקוחות בחודש, בסופו של דבר מי שעושה טוב לאזרחים במדינת ישראל זו הרשת שלנו. אני יכול לדבר בשם עצמי, אנחנו מדווחים, אנחנו חברה ציבורית. היחידי במדינת ישראל שעובד על רווח גולמי 21.5% זה אני. לא פעם ולא פעמיים אתה רואה שאנשים מגנים את הדרכים בהן אני מנסה להוריד את המחירים, אבל אנחנו לא נפסיק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    רפאל 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רמי לי זו הרשת הכי זולה בארץ . כל הכבוד . שחבר כנסת ביטון ייכנס לסופרים וישווה מחירים .
    סגור
  • רמי לוי הושק החקלאים
    אור לגויים 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סוגר עסקאות מחתים על חוזים ואצלא לוקח סחורה ולא משלם אומר לך לך תתבע אותי ניתראה עוד עשר שנים הבן אדם נוכל עוד מימיו כנער צעיר שקונה פיצוחים מהעסק ממול ולא משלם אז רמי תגיד להם מי עשה פיפי במכנסיים
    סגור