כסף וצרכנות

הדיוטי פרי נחשף: איפה יותר זול לקנות - במטוס או בשדה?

אחד הדברים שהישראלים הכי אוהבים לעשות כשהם טסים לחו"ל הוא קניות בדיוטי פרי, שלרוב נעשות בתוך נתב"ג. אבל האם זול יותר לרכוש את המוצרים על המטוס? התשובה היא חד משמעית כן
מערכת ice |  3
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
כשטסים לח"ול, לרוב אחד הדברים שהישראלים הכי אוהבים הוא לעבור בדיוטי פרי ולקנות מוצרים במחירים זולים באופן יחסי למה שקונים בארץ, בעיקר כשמדובר באלכוהול ומורי טבק. אך לרוב, אנשים קונים בשדה התעופה עצמו ולא על המטוס. אז האם אתם עושים טעות והדיוטי פרי במטוס זול יותר מאשר בנתב"ג? ב"מאקו" יצאו ובדקו והגיעו לתשובה חד משמעית.
במקרה הזה יש כמה סייגים, שכן המחירים משתנים בין מדינות ובין חברות התעופה, אך אם מחפשים את התשובה הכללית והמכווינה - הדיוטי פרי במטוס הוא המשתלם יותר. במספר בדיקות שנעשו בעבר נמצא שהסיגריות, הבשמים והאלכוהול שמוכרים בעגלת השירות במטוס לפני הנחיתה, הם בממוצע זולים יותר. 
אז מה הסיבה לכך אתם שואלים? אחת הסיבות היא שעל המחירים למוצרים במטוס אין שום השפעה של שכירות, חשמל או אפילו שכר לעובדים (שגם ככה מקבלים שכר על עבודתם כדיילים), כך שהרבה פעמים ניתן להציע את המוצרים במחיר זול יותר. למרות זאת, חשוב לזכור כי אם אתם מעוניינים לרכוש משהו ולשמור אותו בישראל, אתם תהיו חייבים לרכוש ותו בנתב"ג ולא על המטוס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נתבג
    גלעד לוי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשמים ואלכוהול עדיף היום לקנות בישראל רק צריך לחפש
    סגור
  • 2.
    נתבג
    גלעד לוי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושם הזול ביותר בפריס ליד האופרה מיוחד לישראלים יפנים וקוריאנים אני לא יודע איך היום בזמנו בערך שליש מחיר מנתבג או במטוס היום יש מיגבלותבקושי מקבלים מים יום טוב הבאתי בזמנו ארבעים קילו בגדים וטרול מלא בבשמים
    סגור
  • 1.
    אמרתם הכל ולא אמרתם כלום.
    עיניים גדולות 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקיצור: יצא שכרו בהפסדח
    סגור