כסף וצרכנות

לילה ב-99 שקלים: הרשת העולמית שתקים 20 מלונות חדשים בישראל

משפחת אינדיג תקים בקרוב רשת של 20 מלונות קפסולה בישראל בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקלים, וזו תיקרא CapsuleInn. לילה לאדם בודד יעלה 99 שקלים, לעומת לילה לזוג שיעלה 199 שקלים
מערכת ice | 
חופשה זוגית (צילום freepik)
המלונות בישראל הפכו כבר מזמן לעסק יקר במיוחד. כדי לצאת לחופשה במלונות מבוקשים בערים המרכזיות צריך להיפרד מהרבה מאוד כסף, ואנשים מחפשים אלטרנטיבות זולות יותר, בין ביתר במלונות בחו"ל.
אחת האלטרנטיביות שהפכה כבר מזמן לטרנד עולמי ואפילו הגיעה לאחרונה לישראל היא לינה בקפסולות. הקונספט שהחל ביפן מאפשר לינה במחירים נמוכים מאוד ומיועד למי שמחפש בעיקר מקום נוח ונקי לישון בו, ולבלות בטיולים בשאר שעות היום.
בקרוב תוקם בישראל על ידי משפחת אינדיג רשת של 20 מלונות קפסולה בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקלים, וזו תיקרא CapsuleInn. מלון הקפסולה הראשון הוקם ברחוב יפו שבירושלים, והוא כולל מתחם של 26 קפסולות אירוח, חלקן לאדם בודד וחלקן לזוגות.
הקפסולות לאדם בודד הן באורך של 2.2 מטרים, ברוחב של 1.2 מטרים ובגובה של מטר. כל קפסולה כוללת מיטה, מזגן, טלוויזיה רב-ערוצית, תאורה מתכווננת, אינטרנט אלחוטי, חיבור להטענת טלפון ועוד. בשנה הקרובה, אגב, ייפתחו למלון סניפים גם בתל אביב ובבאר שבע. המחיר ליום עבור אירוח במלון הקפסולה בירושלים עומד על 99 שקלים לאדם בודד, ו-199 שקלים (לפני מע"מ) לקפסולה המיועדת לזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה