כסף וצרכנות

קרפור וסבן אילבן מעלות הילוך: המהלך של הרשתות בישראל

רשתות הענק יעשו כל מאמץ כדי לפתוח כבר בסוף 2022, ושלחו נציגים לישראל לעקוב מקרוב. דייל מטינסון מסבן אילבן יגור בתל אביב בשנתיים הקרובות, ולוק דמז מקרפור העולמית ימונה לסמנכ"ל טרנספורמציה ויפקח על הטמעת המותג: "מצפה לקבל את האתגר החדש"
מערכת ice | 
רשת קארפור (צילום pixabay, ויקיפדיה)
רשתות הקמעונאות מאיצות את הליך הקמתן בישראל וכבר ממנות נציגים מטעמן כדי שיעקבו מקרוב אחר הנעשה כאן וזאת לאחר ההסכמים עם אלקטרה צריכה. הקרב מול הענקיות בארץ מתחיל להתחמם.
בקרפור, כזכור, כבר החלו בהסבת 22 סניפים של "יינות ביתן" ו-"מגה" כמו גם פתיחת 3 סניפים חדשים, בהשקעה של 40 מיליון שקל. כלל הסניפים צפויים להיפתח עד סוף 2022. הסניפים החדשים צפויים להיפתח בתל אביב, אור יהודה וקריית גת לצד הסניפים הקיימים שיוסבו באזורי תל אביב, קריית אונו, הרצליה, ראשון לציון, ראש העין, מודיעין, רעננה, רמת השרון ועוד.

בשלב ראשוני, ימותגו הסניפים תחת השם 'SUPER' עד לכניסה מלאה של הרשת לישראל, אך בחברה מדגישים כי מדובר בסניפים המותאמים לקונספט החווייתי והחדשני של קרפור וכי הם עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים של הרשת ואף תוכננו על ידה. קרפור העולמית מינתה לכך גם נציג רשמי, את לוק דמז כאחראי מטעם הרשת להסבת הסניפים והטעמת המותג. דמז כתב על כך: "אני שמח להודיע על מינויי כסמנכ"ל טרנספורמציה ביינות ביתן, השותפה לזיכיון של קרפור בישראל. אני אהיה אחראי במיוחד על השינוי תחת המותג "קארפור" ב-150 הסופרמרקטים הקיימים כמו גם על הטמעת המותגים של קרפור ושיתוף הידע, אני מצפה לקבל את האתגר החדש".
גם בסבן אילבן לא מחכים ומינו את דייל מטינסון שיעקוב מקרוב אחרי הפעילות הנציג של הרשת העולמית כבר עשה מעבר לתל אביב ויגור בארץ בשנתיים הקרובות. מטינסון יעבור תחת מנכ"ל סבן אילבן בארץ - אבינועם בן מוחה. גם בסבן אילבן יעלו הילוך כדי לפתוח כבר בשנה הקרובה, והסניף בדיזינגוף סנטר ייפתח בסוף 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה