כסף וצרכנות

בשורה למזמינים באמזון: שירות החזרות 24\7 דרך לוקר חכם

ענקית המסחר הידיגטלי עם שדרוג לנובמבר סייל- מעכשיו ההחזרות לאמזון זמינות 24/7 דרך לוקר חכם מתחת לבית
מערכת ice | 
לוקר חכם (צילום יחצ)
חודש נובמבר כבר ידוע בעולם כחודש הקניות הגדול ברשת. בין בלאק פריידי לבלאק מאנדיי, הישראלים כבר הוכיחו שהם קניינים גדולים כשזה נוגע להנחות מאסיביות באתרים הבינלאומיים. השנה, יזכו הישראלים לשדרוג משמעותי בחוויית הקניה הודות ללוקרים הציבוריים החכמים של Done, הכוללים טכנולוגיה לניהול וניתוב של בלדרים, המקלים על הצרכן כשמנגישים שירותי קבלה ושליחה של חבילות, ולרגל חגי הקניות עם שירות חדש- החזרת חבילות אמזון דרך ענקית השילוח DHL, כל זאת במרחק של כמה מאות מטרים מביתו או מקום עבודתו. השירות החדש חוסך לצרכנים זמן ומאפשר נוחות ופשטות בשליחת המשלוח בחזרה לאמזון.
ברחבי הארץ פזורים כיום כ- 200 לוקרים במיקומים נוחים וזמינים כגון בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ואף מגדלי מגורים ומשרדים, כחלק מתמהיל השירותים החכמים לדיירים ולעובדים. הלוקרים מופעלים באמצעות אפליקציה המאתרת את זה הקרוב ביותר לבית ומקומו של המשתמש והם מוצעים במגוון גדלים המתאימים לסוגים שונים של חבילות ושירותים, מתא קטן של 40 ליטר ועד נפח של 200 ליטר. זיהוי המשתמש יכול להתבצע על פי הקוד המשויך לחבילה, לפי טלפון ושם משתמש, או באמצעות QR קוד מתוך האפליקציה. בלוקרים המופעלים באפליקציה הזיהוי מתבצע אוטומטית עם התקרבות הטלפון (בדומה לבלוטות' או Wi-Fi). בעת קבלת חבילה, הלקוח מקבל מסרון וכן הודעה באפליקציה עם קוד, שבאמצעותו הוא יכול לקבל את ההזמנה שבלוקר. שליחים מקבלים הרשאות גלישה ומתפעלים את הלוקר דרך תפריט ייעודי באפליקציה ייעודית לשליחים.
את השירותים שמציעים הלוקרים ואת התעריף הצמוד להם יכול המשתמש לראות ולתפעל דרך מסך מגע המותקן בהם (On grid) או באמצעות הורדת אפליקציה (Off grid). דוגמאות לתעריפים: דרך חברות המשלוחים הבינלאומיות הגדולות - לפי מחירוני החברות; שילוח בין לוקרים: 30 שקלים; אחסון בלוקר: 10 שקלים שעתיים, תוספת של 5 שקלים לכל שעה, או 30 שקלים ליום (תעריף זהה לכל סוג וגודל תא).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה