כסף וצרכנות

הוצאה לפועל בשדרוג חדש: כך לא תוכלו להתחמק מהחובות

בקרוב לא יהיו יותר מדי תירוצים לחייבים להוצאה לפועל. רשות האכיפה והגבייה בדרך להשקת תשלום דרך אפל פיי וגוגל פיי
מערכת ice |  1
לשכת ההוצאה לפועל (צילום ice)
רשות האכיפה והגבייה השיקה במהלך השנים שירותים וערוצים שונים לתשלום חובות וקנסות. כיום, חייבים שיש להם תיקים במערכת ההוצאה לפועל וכן חייבים במרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, יכולים בעצמם או באמצעות עורכי דינם, לשלם את החובות, הקנסות, ההוצאות והאגרות במספר דרכים ובהן: אתר התשלומים הממשלתי באמצעות כרטיס אשראי, בתשלום בסיוע נציג השירות במוקד הטלפוני של רשות האכיפה והגבייה, באמצעות שירות עצמי בנתב שיחות של המוקד, בתשלום במזומן בבנק הדואר ללא צורך בשוברים ובהעברה בנקאית. מרבית ערוצי התשלום ברשות האכיפה והגבייה זמינים 24/7 ללא צורך במעורבות נציגי שירות והכל מרחוק.

הרשות הודיעה כי היא שוקדת על קידום והרחבת השירותים הדיגיטליים למען הציבור, והיא משיקה בימים אלה אפשרות חדשה לתשלום חובות וקנסות, באמצעות אפליקציות גוגל פיי ואפל פיי, כשירות שפותח בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי. ממשקים חדשים אלה מהווים ארנק דיגיטלי, ארנק זה שומר בדיסקרטיות את פרטי החייבים ומאפשר להם לשלם באופן מקוון, בכל מקום ובכל זמן. 
"שירות התשלום באפל פיי ובגוגל פיי יאפשר לשלם חובות המנוהלים על ידי מערכת ההוצאה לפועל וקנסות הנגבים במרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה," נכתב בפרסום של הרשות, "בצורה קלה, נוחה וזמינה לכולם. מדובר בשירות חדש ופורץ דרך בקרב משרדי הממשלה והרשויות בישראל, והוא יחולל מהפכה המקלה על תהליכי התשלום, לנוחות ולשירות הציבור."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי רוצה בכלל לשלם להצלפ
    שאול 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שחייב אין לו אפל פיי אין לו כלום אין לו גם חשבון בנק
    סגור