כסף וצרכנות
אזהרה חמורה לציבור: אל תזמינו בגדים מהאתר הזה
המועצה לצרכנות מבקשת להזהיר את הציבור מאתר הקניות שאפשר להזמין בו כמעט הכל. הלקוחות שנעקצו מספרים: "כבר הפסיקו לענות לי"
הקניות דרך האינטרנט כבר אינן זרות כמעט לאף אזרח ישראלי, שמבין שהרבה פעמים יותר זול לא לקום מהספה ולהזמין אונליין מאשר ללכת לקניון העירוני. אך עם זאת, הסכנות הכרוכות ברכישות אונליין לא נעלמו כלל.
כבר לפני מספר חודשים פורסמו בתקשורת מספר אלמנטים בעייתיים באתר הקניות "מאסטר שופ", שמוכר כמעט כל מה שקיים, החל מריהוט, דרך מוצרי חשמל ועד לביגוד וטיפוח. אתמול (רביעי) פרסמה מעיין פרתי ב'תוכנית חיסכון' בערוץ 12 תלונות נוספות אודות אתר הקניות, תלונות שהגיעו למועצה לצרכנות אחרי המשך התנהלות בעייתי של האתר.
אחד הלקוחות סיפר לפרתי שאביו הזמין מחסן מ'מאסטר שופ' במחיר של 1,500 שקל, ולא קיבל אותו. לאחר שפנה לשירות הלקוחות כדי לקבל החזר, הם דחו אותו בטענות שהמוצר "עוד מעט יהיה במלאי", וש-"כדאי לו לחכות". גם לאחר מספר חודשים הם אמרו לו כך, הוא מספר, ועוד לא החזירו את הכסף.
לקוח נוסף בשם עלי, שקנה ספסל לגינה בכ-1,800 שקל מ'מאסטר שופ', מתאר כיצד החברה התחמקה מלספק לו את הסחורה שהזמין ושילם עליה. "הספסל עלה לי 1,799 ש"ח. פניתי לשירות הלקוחות שלהם, הם אמרו לי שהחליפו את חברת המשלוחים שלהם." אמר למעיין פרתי, "עבר עוד זמן ועוד זמן והתכתבתי איתם והם הפסיקו לענות בכלל".
מנגד, באתר טוענים כי הוא לא שילם בכלל, אבל עלי שאג להציג לכתבת את הרישום שירד בכרטיס האשראי.
לאחר פניות חוזרות ונשנות של עשרות לקוחות, המועצה לצרכנות החליטה להוציא אזהרה לציבור נגד את הקניות 'מאסטר שופ'. המועצה דיווחה כי מינואר 2020 התקבלו יותר מ-450 תלונות, מתוכן רק 170 בשנה האחרונה. מנגד, בעלי האתר עוד מתעקש שנעשה לו עוול.
עוד ב-
עו"ד הדס יעקובסון ארידור, מהמועצה לצרכנות אמרה: "ממידע שהגיע אלינו, גם צרכנים שהגישו תביעה לבתי המשפט לתביעות קטנות, עדיין לא קיבלו את כספם וזאת מסיבות שונות. הם פועלים באמצעות מערכת ההוצאה לפועל. הדבר הזה והעובדה שהאתר ממשיך לפעול בצורה בלתי חוקית ולצרכנים למעשה אין מזור, הביאה אותנו לראשונה להוציא אזהרה לציבור. המועצה פעלה בעניין, הן מול האתר והן הפנתה את הגופים הרגולטוריים. המועצה העבירה להם את כל החומרים בנוגע לאתר, כדי שיפעילו את הכלים המנהליים והפליליים העומדים לרשותם על מנת להפסיק את הפגיעה הנמשכת בצרכנים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(41):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
30.בן, הכדור הוא עגולשירי 10/2022/31הגב לתגובה זו0 0מאחלת לך, בן, שאת כל ההונאה והסבל שהעברת אותנו, תקבל עם ריבית גדולה ונאה, כמו גם את כל שאר המתלוננים כאןסגור
-
אשמח לסייעאופק 11/2022/03הגב לתגובה זו0 0אם את דוברת אמת אשמח לסייע לך,ככל שאת לא מזדהה בשמך כנראה שאת דוברת שקרסגור
-
29.אח שלי גם נפל בפחחיים 10/2022/30הגב לתגובה זו0 0הוא הזמין ארון כתר ולא קיבל עד היום ופנה עליהם כדי לקבל החזר כספי הם אמר שיזכו אותו ועד היום לא זוכהסגור
-
28.בסוף זה מגיע לכל מי שקונה באינטרנטדוד 10/2022/30הגב לתגובה זו0 195 אחוז בעולם רמאים ונוכלים בארץ 99 אחוזסגור
-
27.מי שנעקץ ליצור קשר עם אמון הציבור יטפלו לכם הזה תוך ימי (ל"ת)רחלי 10/2022/30הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
26.לקנות רק בחנותמאיר 10/2022/30הגב לתגובה זו0 0לקבל את המוצר ביד ורק אז לשלם.סגור
-
25.יש להתקשר לחברת האשראי שלכםמישהו שמבין 10/2022/30הגב לתגובה זו2 1הלקוחות יכולין להתקשר עד 6 חודשים מיום העסקה ולומר לחברת האשראי שלהם שיש כשל תמורה, הם שילמו ולא קיבלו תמורה ולאחר מכן חברת האשראי שלכם יורידו את הכסף מבית העסק ויחזיר ללקוח ויפתח בחקירה. אחרי כמה עשרות לקוחות חברת האשראי פשוט תקפיא לו את הכספים לתלונות עתידיות ותסגור לו את האפשרות להמשיך לעקוץ. בהצלחה!סגור
-
24.אין מה לעשות ?OBX 10/2022/30הגב לתגובה זו1 0יש הרבה מה לעשות לפני שמגיעים לכמות מטורפת כזו של תלונות. צריך לחסום את האתר בצו משפטי נגד החברה ונגד הדומיין שלה. חברות האשראי של הלקוחות חייבות לזכות את הלקוחות על המוצרים שהזמינו ולא קיבלו, זו הצהרה וזה ההסכם של חברות האשראי עם מחזיקי הכרטיסים לרכישה מרחוק, וגם מקרוב. צריך לבצע עיקולים של רכוש וחשבונות הבנק של החברה ובעליה. צריך לעצור ולאסור את בעלי החברה. עכשיו תצאו בהצהרה ותאמרו שאין מה לעשות. אז יש, יש הרבה מה לעשות רק שלא רוצים לעשות.סגור
-
23.עקצו אותי ב-2000 ש"חמירי 10/2022/30הגב לתגובה זו0 0גם אני רכשתי מוצרים בסך 2000 שח וכבר 4 חודשים שלא קיבלתי שום דבר ואני לא מצליחה להשיג אותם ,עכשיו אני מבינה שזו עקיצההההסגור
-
22.אם בנט עקץ..אז מותר לכולםשוקי 10/2022/29הגב לתגובה זו1 0ממשלת השינוי .העוקץ הגדולסגור
-
21.קניותאבי 10/2022/29הגב לתגובה זו0 1אני קונה רק בארץ ישראל גם אם עולה טיפה יקר אני רגועסגור
-
זה אתר ישראליהגרינג' 10/2022/31הגב לתגובה זו0 0חחחחחח הישראלים הנוכלים הכי גדוליםסגור
-
האתר הוא ישראלי (ל"ת)וו 10/2022/30הגב לתגובה זו1 0סגור
-
זה אתר ישראלי חחח (ל"ת)חי 10/2022/30הגב לתגובה זו1 0סגור
-
20.עלק אזהרה.משה 10/2022/29הגב לתגובה זו0 2המועצה לצרכנות יכולה לפנות לחברות האשראי שיחסמו את המוטב. רק למשהוא הם לא עושים כך למרות שמהתוכנית מובן שיש כאן הונאה. השאלה אם מכוונת או לא.סגור
-
19.מדינת חלםאבי 10/2022/29הגב לתגובה זו1 1אין ענישה מרתיעה,ואלה הנכלויות,שאני עדים להם.וידי הפושעים עוד נטויה.סגור
-
18.אל תקנו גם מyou&me נוכליםאחת שיודעת 10/2022/29הגב לתגובה זו3 1אל תקנו בגדים מyou&me. הם נןכלים לא מספקים את הסחורה ואין עם מי לדבר.סגור
-
17.גם אותי גנבו ב300 שחורו 10/2022/29הגב לתגובה זו1 1הודעות, ווצאפים , שיחות במשך כמה חודשים ושום דבר לא עזר. זה "רק" 300שח אז וויתרתי אין כח להלחם תביעות קטנות, צעקות , עצבים. כדברי המשורר הידוע " שיהיה להם לתרופות "סגור
-
הם כבר בעלי חברת תרופות מרוב האיחוליםדוד 10/2022/30הגב לתגובה זו0 0ומוכרים אותם גם במחיר מופקעסגור
-
16.גם אני נעקצתי, הגענו להסכם פשרה סביב תביעה קטנה - ולא קתחיה חנוכה 10/2022/29הגב לתגובה זו0 0קיבלתי שום פיצוי. הצלחתי לגרום לו להחזיר לי את עלות המוצרים כשדיברתי על תביעה ייצוגית עם מישהו בתגובות אצלם בפייסבוקסגור
-
15.עוד אתר כזה קינגס שוז. היזהרו (ל"ת)רונן 10/2022/29הגב לתגובה זו3 0סגור
-
14.ואני עוזב את walla shopשי 10/2022/29הגב לתגובה זו0 0שיסגרו להם את האתר!!! ואללה שופס גם נוכלים אדירים שהבטיחו לי פיצוי בסך 200שח בשוברמתנה. ומעל שנה של רדיפות והבוחות ולא קיבלתי מהם כלום ולא עונים ולא שום שרות לקוחות. אין עם מי לדבר. ביזיוןסגור
-
13.היו צריכים לשלוח שוטרים ולהוציא אותם אזוקים (ל"ת)אריק1 10/2022/29הגב לתגובה זו5 0סגור
-
12.כל מי שלא קיבל ההזמנה צריך לפתוח הליך בחברת האשראי של כאאט 10/2022/29הגב לתגובה זו0 0הליך של כשל תמורה. זה יקח זמן בגלל שקודם הם יפנו לאתר לתת לו הזדמנות לספק הסחורה ויתכן שיקבלו חזרה את הכסף. היה לי פעם מקרה כזה לפני הרבה שנים לא באתר הזה אלא פרסום בעיתון שקניתי דרך הטלפון. לאחר חודשים שהחברה מורחת אותי פניתי לחברת האשראי בטענה שלא קיבלתי את התמורה הם פנו אליהם ולאחר כחודשיים נוספים קיבלתי את מה שהזמנתיסגור
-
אם העבירו הכסף....זה אבוד, חברת ישראכרט לא מטפלתחי 10/2022/29הגב לתגובה זו0 0מנסיוןסגור
-
11.כשינתן לאנשים שעוקצים במיוחד בכמות שכזאתצדק 10/2022/29הגב לתגובה זו0 1מאסר עולם אני מבטיח לכם זה לא יחזור!!! לוקחים בעצם מיליונים מאנשים (הלוואה ללא ריבית) ובנוסף לא מספקים ועוקצים שיטות בזויות שנהוג באנשים נוכליםסגור
-
10.מועצה לצרכנות רדומהאני 10/2022/29הגב לתגובה זו6 0למה צריך להגיע לסיטואציה שיש 450 תלונות נגד האתר כש170 בשנה האחרונה כדי שהמועצה לצרכנות תעשה עם זה משהוסגור
-
9.רמאים נוכלים שקרניםרחלה 10/2022/29הגב לתגובה זו0 0דחוף להגיש תלונות במשטרת ישראל אולי זה יגרום להם להפסיק מהנוכלותסגור
-
8.אתר revolveאתי 10/2022/28הגב לתגובה זו2 0אתר revolve לא להתקרב. עקצו אותי. הזמנתי חליפה וקיהלתי סווצר דהוי. החזירו רק חלק מהכסףסגור
-
7.מה החלק של חברת האשראיאבשלום 10/2022/27הגב לתגובה זו23 0חברות האשראי שמשמשים גם חברות סליקה ומרווחות מלאה כסף על כל עסקה, חייבים להחזיר את הכסף ברגע שהקונה לא קיבל את המוצר. אחרת אנשים יפסיקו להשתמש בכרטיס או להגיד שלא הם ביצעו את העסקה. שבמקרה כזה אתה מקבל את הכסף בחזרה לחשבון.סגור
-
חברת אשראי רצינית לא מגיעה למצבים כאלהצדק 10/2022/29הגב לתגובה זו1 0ומונעת מלקוחות לאבד את הכסף!!!! אם חברות האשראי יעשו bdi לעסקים כמו שעושים ללקוחות ורואמם שמתחיל תלונות הם יכולים לעצור את עצם העברת הכספים לחברה וככה הלקוח לא נעקץ אבל היי למה להתאמץ בשביל הלקוחסגור
-
6.נוכליםחימי 10/2022/27הגב לתגובה זו15 0אין אמונה בשרות בארץסגור
-
ואמון יש? (ל"ת)bOrderline 10/2022/29הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.מי שקונה רק דרך פיי פאל . ולא יכולים לעקוץ אתכם (ל"ת)יש הרבה 10/2022/27הגב לתגובה זו5 2סגור
-
קניתי אצלם בפייפאלאבי 10/2022/27הגב לתגובה זו12 1שיקרו לפייפאל וסירבו להחזיר כסף אכלתי אותה ב 250 שחסגור
-
פייפלשמואל 10/2022/29הגב לתגובה זו0 0אין דבר כזה שיקרו הם צריכים להוכיח שמסרוסגור
-
4.מאסטר שופמרי 10/2022/27הגב לתגובה זו6 0גם אותי גנבו.סגור
-
3.גם אני נעקצתיח.א. 10/2022/27הגב לתגובה זו5 22,000 ש"ח, סט לגינה. אחרי הרבה התכתבויות אמרו ש"בוצע החזר". לא היה ולא נברא.סגור
-
2.אתר נוסף לא בטוחגיורא גברי 10/2022/27הגב לתגובה זו10 0אתר שנקרא B may קניתי אביזר לרכב לא היה במלאי אבל שילמתי 42 דולר אמרו שיחזירו רק 31 דולר כי 11 זה משלוח שלא שלחו כבר 6 חודשים הכסף לא חזר למרות מייל כל חודש אנא הזהירו את הציבורסגור
-
1.שבית משפט יתן הוראה לסגור את האתרממממ 10/2022/27הגב לתגובה זו20 1עד השלמת התשלומים שפסק.סגור
-
שחברת האשראי יחזירו את הכסף לקונה.אלברט 10/2022/27הגב לתגובה זו14 0חברת האשראי נתנו לעסקים אפשרות לסלוק דרכו הם יודעים יותר טוב מכולם מה מצב העסק.סגור