כסף וצרכנות
חברת החשמל בבשורה: זה השינוי שיגיע לחשבון החשמל שלכם
חברת החשמל ממשיכה את מהפכת הנגישות, ומעתה תוכלו לפנות באמצעות מגוון הערוצים הדיגיטליים כדי לראות את החשבונית שלכם
נגישות בחברת החשמל: החברה משיקה ערוצי שירות דיגיטליים ומונגשים – חשבונית דיגיטלית ושיחה כתובה עם נציגי שירות בוואטסאפ.
שירות הלקוחות בווטסאפ, שהושק לא מזמן בחברת החשמל מאפשר ללקוחות לדווח על תקלה או מפגע וגם למסור קריאת מונה, לשלם חשבונות חשמל וכן לטייב נתוני לקוח - ללא צורך בהמתנה או שיחה טלפונית עם נציג. הוואטסאפ הוא ערוץ מידי וזמין לשימוש בכל שעה ובכל מקום ובכך מאפשר מענה מותאם גם ללקוחות עם מוגבלות שמיעה, אשר אינם יכולים לשמוע את נציג השירות בטלפון.
בעתיד הקרוב מתכננים בחברה לאפשר קבלת מענה מקיף דרך הערוץ, במגוון נושאים כולל ניהול צ'ט (שיח) מול נציג אנושי בתקשורת הכתובה, מלבד השירות העצמי.
גם חשבונות החשמל עוברים מהפך ולקוחות עם מוגבלות שמיעה או ראייה יוכלו מעתה לקבל שירות אונליין ידידותי.
בימים אלו מתקיים פיילוט חדש של הפקת חשבונית חדשה וידידותית הנשלחת באמצעים דיגיטליים ללקוחות שנרשמו לקבלת השירות, והמאפשר באמצעות הקשה על השדות השונים לקבל הסבר מפורט וברור על הסעיף הנבחר בחשבונית.
לקוחות עם לקויות ראייה יוכלו לקבל את כל פרטי החשבונית באופן ברור יותר, נגיש ומובהר, כולל קישורים לביצוע פעולות נוספות ופשוטות, ואפשרות להקראת החשבונית במכשירים הניידים התומכים.
כזכור, עד כה חשבונות החשמל נשלחו בדואר או בדואר אלקטרוני ולא היו נגישים לאנשים עם מוגבלות ראייה או עיוורון.
עוד ב-
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות, בחברת החשמל: אנחנו פועלים כל העת לשפר, לשדרג, להנגיש ולהוסיף מגוון ערוצי שירות לטובת כל הלקוחות שלנו . שרותים חדשים ודיגיטליים מאפשרים שימוש ידידותי ונוח עבור אנשים עם מוגבלויות, ומייתרים את הצורך בהגעה לנקודות השירות, או בצורך להעזר באדם נוסף. חשוב לנו שכל לקוחותינו ייהנו מחוויית לקוח ולכן, אנחנו פועלים בכל הערוצים ונמשיך לעשות עוד למען מטרה חשובה זו. השירות החדש מתווסף לשורה של מוצרים וערוצים שפיתחנו בשנה האחרונה הכוללים שירות בשפות שונות לטובת אותם לקוחות שאינם שולטים בשפה העברית, שיתופי פעולה עם רשויות ופלטפורמות חדשניות כמו עמדות שירות היברידיות במרכזי קניות, ועוד."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(24):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
22.בושהשיי 10/2022/26הגב לתגובה זו0 0בושה שנכים והקשישים שחיים בקושי רב לא סופרים אותם במקום שיקבלו הנחות אלק דואגים למוגבלים ונכיםסגור
-
21.כל מי שרושם על המחיר של החשמל , לא חברת החשמלבלולו 10/2022/22הגב לתגובה זו0 0קובעת את המחיר . המחיר נקבע ע"י רשות החשמל גוף שלא קשור לחברת החשמלסגור
-
20.צוחקים לנו בפניםאמיר 10/2022/21הגב לתגובה זו1 0הבשורה היחידה מעלים את המחירים כל הזמןסגור
-
19.את מי זה מעניין?? תורידונס 10/2022/21הגב לתגובה זו0 0את המחירים לקשישים שצריכים לבחור בין חימום תרופות ואוכל ??!!!סגור
-
18.חברת החשמלאיצקו 10/2022/21הגב לתגובה זו0 0מה עם התקנת מונים חכמים?סגור
- טען עוד
-
17.יש חשמל יותר זול?? (ל"ת)שש 10/2022/21הגב לתגובה זו3 0סגור
-
16.הבשורה היחידה שאני מצפה לה: הורדת תעריפי החשמל.יום הבוחר 10/2022/21הגב לתגובה זו5 0הבוננזה של גילוי שדות הגז לא הגיעה כלל לציבור. שני הנוכלים מהליכוד, ראש הממשלה ושר האנרגיה הבטיחו מאות מיליארדים לקופת האוצר שיגיעו בסופו של יום לציבור. מאז אני משלמים יותר והכסף נעלם כמעט כולו לכיסים אלמוניים.סגור
-
15.חברת החשמלהמירד 10/2022/21הגב לתגובה זו3 0מעלים מחירים חופשי לא קוראים מונים אך מחיבים בכל מיני שמות ומחיביםעשרות שקלים ללא תמורה בושה איך מנופול עם משכורות נ עתקסגור
-
14.ח. חשמלאזרחית 10/2022/20הגב לתגובה זו2 0למה כל השינויים? הם רק כדי שיהייה להם תרוץ להעלות מחירים. השינויים ממש לא נחוצים לאף אחד. זו חברה חזירית עם בובות טיפשות שעולות סתם כסף מיותר לאזרח. שיפסיקו עם הפירסומות ויורידו מחיריםסגור
-
13.????טל, 10/2022/20הגב לתגובה זו0 0בשורה? אפשר לחשוב שמוזילים את החעריף.סגור
-
12.שקר עכשיו חיכיתי שעה על הקו לקבלת אישור שאין לנו חובות (ל"ת)אני שרונית 10/2022/20הגב לתגובה זו2 0סגור
-
11.3,116 שח חשבון חשמלשרית 10/2022/20הגב לתגובה זו4 0שקרים !!! עש לי נכות וחד הורית ושלחתם לי חשבון חשמל 3,116 שח !!! שאין מצב שצרכתי כך והמתנתי שעות עם התקליט המעצבן שלכם תתביישו מונופול תשלחו לי מישהו שיחליף את המונה ויבדוק את הפאשלה שלכם זו עושק לגבות מאישה עם נכות חד הורת שכמעט לא עובדת סכום שערוריתי שכזהסגור
-
10.נו טוב אחרי שהמולדבי הארור ליברמן עשק אותנו גם בזהאבי 10/2022/20הגב לתגובה זו2 2יש להם כסף לממן את אותה נגישותסגור
-
9.כשמצלצלים 103 לתשלום חשבון לוקח שעה לשמוע הודעות וחרטוטעד לבחרית תשלום 10/2022/20הגב לתגובה זו6 0הגיע הזמן לאפשר לגשת לתשלום על הפתיחה במקום לחרטט את המתקשר בפרסומות ושטויותסגור
-
8.סוף סוף התקדמו למאה ה21העתיד 10/2022/20הגב לתגובה זו2 210 שנים כבר רוב החברות שמכבדות את עצמן משתמשות בווטסאפ. רק משרדי ממשלה וגופים מפגרים עדיין תקועים בעבר ומבקשים "לשלוח פקס"...סגור
-
חשמלאזרח 10/2022/20הגב לתגובה זו1 0אתה בישראל. זו מדינה שחושבת שהיא מיתקדמת. השרותים שניתנים לאזרח הם תקועם במאה ה19. אפילו המחבלים חכמים מצה"ל וכוחות הביטחון. צה"ל הגדול והשבק חיפסו מחבל אחד והוא צחק על כולם. מזל שהשומרים הרגו אותו. מה שצבא שלם לא היצליח. בושהסגור
-
חשמלאזרח 10/2022/20הגב לתגובה זו1 0שלא יתקדמו. זה על חשבון הציבור. במילא לא עושים הרבהסגור
-
7.לא באים לדגום חשמל בזמןמומי 10/2022/19הגב לתגובה זו8 0הם לא דוגמים את החשמל במונה בזמן ואז גובים את הסכום לפי אותו חודש בשנה שעברה...סגור
-
6.חברת החשמלגברת 10/2022/19הגב לתגובה זו13 0שלום לכם! כל הטכנולוגיות לא כל כך מעניינים את הלקוחות .במקום זה תפעלו להוריד את מחיר החשמל.תקצצו במשכורות שלכם.תאפשרו לקשישים להתחמם בחורף ולהתקרר במזגן בקיץ.משפחות נזקקות שצריכות לחשב כל אגורה בהכנסתם.שם תוכיחו יעילות.סגור
-
5.הסתברשמ 10/2022/19הגב לתגובה זו5 0שהעומס שנוצר על המספר הנ"ל הקריס את חח'"י.המוקדן נתן לי מספר חדש.אחרי מספר חודשים שוב חזר על עצמו חיוב ענק יחסית להרגלי.למזלי שוב פגשתי את קורא המונים החביב ושאלתי ואף נעניתי - נתן לי פיסת נייר חדשה עם מספר וואטצאפ חדש.שלישי. מאז כבר שלחתי פעמיים צילום מונה לחח"י וחוייבתי בחיוב נכון.עובדים שם מאות אנשים בשכר גבוה ובחשמל חינם,למה אין שם מאן דהוא שיחשוב כיצד להנגיש את שירותי חח"י לכל הזקוק להם.הרי הכי פשוט זה לא לתת במקרה לצרכן פתק עם מספר טלפון.הדפיסו לכל הרוחות את כל מספרי הטלפון שקולטים שיחה, פקס, צילום, וואטצפ של הלקוחות וכל לקוח ישתמש באמצעי הקשר המתאים לו ו פסיקו להטריד אותנו עם מספרים מתחלפים חדשות לבקרים.תפסיקו להתפאר בהנגשה.תנגישו.אל תכשילו.סגור
-
4.חח"ישמ 10/2022/19הגב לתגובה זו4 0עובדת בשיטת האיפכא מסתברא.שולחת כל חודשיים לא זוגיים קוראי מונים שזו פרנסתם.בעוונותיי החצר שלי סגורה בארבע גדרות ושער ברזל עם מנעול מונע כניסה של מי שאיני מעוניין בנוכחותו.זאת לאחר ששב"חים ניסו להכנס לחצר שלי בכוח הכוח כדי לדרוש שאעסיק אותם.פרנסה.כיוון שקורא המונים לא יכול היה להכנס אלי,וכיוון שכל חודש לא זוגי בין ה - 2 - 5 הודעתי טלפונית למוקד 103את מספר הקווט"שים שצרכתי לא היתה בעיה עד שמספר הפונים בתקופת הקורונה אילץ את כל הצרכנים להתקשר והקו היה תפוס גם בליל שבת בשעה 0030.יום אחד פגש אותי קורא המונים בכניסה לחצר ודרש להכנס.סירבתי ואמרתי שבאותו יום בבוקר תפסתי את המוקדן ומסרתי את קיראת המונה.אז נתן בידי פיסת נייר בה הוזמנתי לצלם המונה בתאריך הנ"ל ולשלוח אותו במספר וואטצאפ שהיה רשום בפתק.שמחתי.סופסופ לא אכלה לילותיי בנסיון לתפוס קו למוקד 103.התחלתי לשלוח כל חודשיים צילום.לאחר מספר חודשים קיבלתי חיוב על למעלה מ1kקווט"ש.הממוצע שלי הוא לדברי חברת חשמל 300- 400 קווט"ש.הבנתי שמשהו משובש בקשר בינינו.תפסתי את המוקד וביקשתי להבין מה לא בסדר כשאני שולח צילום למספר ווטצאפ שחח"י נתנו לי.הסתבר שסגור
-
3.אין על ביבי (ל"ת)אחת ויחידה 10/2022/19הגב לתגובה זו0 3סגור
-
2.רגישות לא נגישותמזדמן 10/2022/19הגב לתגובה זו5 0צריך קצת רגישות.לא נגישות מה זה יתן לבנאדם הפשוט.הנבה מקבלי קצבות זקנה הבטחת הכנסה כל הקצבות בין 3500 עד 5000 החשמל יקר מאוד לא מתאים להוצאות מחירי הדלק בעולם רק בכדי שחברי החברה ירוויחו ריזירבות .לא מספיק שמקבלים אלפים משכורות על חשבון הקליניים.. 1500 עד 2000 ש"ח. מוגזםסגור
-
1.נגישות?נתי 10/2022/19הגב לתגובה זו1 0כשאני רוצה לשלם חשבון חשמל המחשב דורש ממני מספר חשבונית מס. אם היה לי אותה אז הייתי משלם....לא מספיק שאני מזדהה עם מספר זהות וכתובת? תספרו לי על כל חשבונית שאני חייססגור