כסף וצרכנות

גיא לרר מזהיר: "עליית המחירים הבאה תהיה כואבת"

לאחר ניצחון הציבור במחאת הפסטה והטונה, גיא לרר פונה לקהל העוקבים של דף "הצינור", ומבקש להיות מוכנים לקראת עליית מחירים נוספת בתקופה הקרובה
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
איש התקשורת ומנחה הטלוויזיה גיא לרר פנה לקהל העוקבים ברשתות החברתיות של הצינור ובפרופיל האישי שלו, במטרה להתייעץ עם הקהל ולראות האם הם מוכנים למחאה נוספת - "אחרי הניצחונות שלכם בפברואר וביולי עם מרד הפסטה והטונה, מאבקים שמנעו גל עליות מחירים אצל כל ענקיות המזון בשיעורים של 8 עד 15 אחוז, ניצחונות שהביאו לזה שענף המזון עלה השנה באופן המתון ביותר בהשוואה למדד הכללי - עכשיו הם שוב מזהים אדישות וחולשה." 
לרר ממשיך: "החגים, הבחירות, העובדה שהם יודעים שהתקשורת תתמכר לחלוטין לעניינים בטחוניים ורכילות פוליטית - הביאו אותם לנסות שוב להעלות מחירים ואם זה יקרה הפעם זה יהיה קשה וכואב במיוחד. יוניליוור ניסתה להעלות בצורה רחבה ואכזרית אבל נתקלה בהתנגדות הרשתות. שופרסל, הגדולה והחשובה במשק, מסרבת בעקביות, אבל אנחנו יודעים שיש רשתות ששוקלות למכור אתכם תמורת שלמונים ומבצעים. גם על זה נצטרך לתת את הדעת. סנו הודיעה שתעלה באופן פחדני במיוחד רגע לפני כיפור מתוך מחשבה שהראש שלכם במקום אחר.
לרר מוסיף שהחברות הגדולות באמת שעדיין לא העלו את המחירים מחכות לראות אם הציבור יחזור להיות אדיש לגל עליות המחירים. אם הציבור כן יחזור להיות אדיש, "כל ביקור בסופר יהפוך לסיוט" מוסיף גיא. 
"אנחנו מאוד נרצה לעצור את ההתקפה על הכיס שלנו גם הפעם, רק חשוב לנו לדעת שאתם אתנו באותן עוצמות של הפעמים הקודמות. תנו איתות" לרר מסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה