כסף וצרכנות

הביקושים בשיא: כמה תשלמו על רימון, תפוח ודבש?

קניתם כבר רימון תפוח ודבש? אם לא זה הזמן. אבל רגע לפני שאתם יוצאים לסופר בדקנו בשבילכם איפה תמצאו את המחיר הטוב ביותר | בדיקת ice
מערכת ice | 
תפוח בדבש (צילום unsplash)
בתים ברחבי המדינה. וכשהביקושים למוצרים אלה בשיא, יצאנו לבדוק איזו רשת תציע את המחיר הזול ביותר תמורתם. בהשוואה שערכנו בדקנו את מחיר קילו תפוח עץ מזן חרמון, רימון טרי ודבש יד מרדכי 350 גרם.
את המחיר הטוב ביותר עבור קילו תפוח עת חרמון מציעה "רמי לוי" – 7.90 שקלים. במקום השני נמצאות "ויקטורי" ו"חצי חינם" שם תשלמו 9.90 שקלים עבור התפוחים. "יינות ביתן", "מחסני השוק", "מגה" ו"שופרסל" מציעות מחיר זהה העומד על 10.90 שקלים.
גם במחיר הרימון "רמי לוי" נמצאת בפסגת הדירוג. אך הפעם היא חולקת אותה עם "מחסני השוק", שניהן מציעות – 4.80 עבור קילו רימון. "שופרסל" במרחק קטנטן של שקל בלבד במקום השלישי – 5.80 שקלים. "ויקטורי" ו"חצי חינם" עומדות יחד על 8.90 שקלים. במקום האחרון ובמרחק של יותר מחמש שקלים מהפסגה נמצאת רשת "יינות ביתן" שם תשלמו 9.90 עבור קילו רימון.
 
דבש כמובן נמכר בכמה משקלים שונים ובמותגים שונים. בבדיקת ice בחרנו לבדוק את דבש של מותג יד מרדכי – הנמכר ביותר בשוק ובמשקל של 350 גרם. במקום הראשון מפתיעה לטובה רשת "חצי חינם" – 9.90 שקלים. אחריה רשת "שופרסל" עם – 11.90 שקלים. "יינות ביתן" ו"ויקטורי" מציגות מחיר זהה – 14.90 שקלים. "רמי לוי" מאכזבת ומדרדרת למקום החמישי בדירוג – 16.90 שקלים. "מחסני השוק" עם 18.90 שקלים ובמקום האחרון "מגה" עם המחיר הגבוה ביותר – 21.90 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה