כסף וצרכנות

רשת מקס סטוק פותחת לראשונה סניף חדש בתוך קניון

הסניף ה-55 של רשת מקס סטוק ייחנך מחר במתחם אושילנד בכפר סבא ויתפרש על 2 קומות בשטח של 5,000 מ"ר
מערכת ice | 
רשת מקס סטוק (צילום אתר MAX)
רשת מקס סטוק משיקה מחר (שני) סניף חדש וגדול במתחם אושילנד בכפר סבא. זהו הסניף הראשון של הרשת הממוקם בתוך קניון, ומתפרש על שתי קומות בשטח של 5,000 מ"ר.
זה יהיה הסניף ה-55 של מקס סטוק ברחבי הארץ וגם בו מציעה הרשת את המחלקות השונות כגון ציוד לבית הספר, עיצוב הבית, תאורה, כלי בית ומטבח, צעצועי ילדים, ספורט, יצירה, ביוטי ופארם ועוד. הסניף החדש באושילנד נחנך כשנה לאחר השקת סניף הדגל בראשון לציון, והוא מחליף את הסניף הקיים בכפר סבא.

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "אני נרגש ושמח להמשיך את מגמת הצמיחה של הרשת, ולסגור את הרבעון השלישי של השנה עם סניף חדש בסטנדרטים יוצאי דופן בשוק הדיסקאונט בישראל".
חברת מקס סטוק בע״מ הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם – Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים. לרשת כאמור 55 סניפים מקריית שמונה ועד אילת. בשנים האחרונות הרשת הרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום, השרון והצפון עם סניפים חדשים המשתרעים על פני 2000-4000 מ"ר.
 
לרשת מקס סטוק כ-2000 עובדים והיא מציעה מגוון עשיר של פריטים מכל תחומי החיים: חומרי ואביזרי יצירה, צעצועים לטווח גילאים רחב, כלי מטבח ואפייה, פריטי דקורציה, מוצרי טואלטיקה ופארם, כלי יודאיקה, אחסון וארגון, כלי עבודה, מוצרי חשמל, פריטים מעולם חיות המחמד, אביזרי גינון, אביזרי ספורט וכושר, קמפינג וטיולים, ריהוט, טקסטיל, כלים חד פעמיים, ציוד משרדי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה