כסף וצרכנות

היינץ מציגה: קולקציית חולצות חדשה עם כתם של קטשופ

חולצות לבנות ורטבים אדומים יכולים להיות שילוב הרסני. אבל כחלק מקולקציה חדשה, היינץ לוקחת את הכתמים שלכם על החולצות צעד קדימה ומוכרת חולצה עם כתם של קטשופ, זאת בשיתוף פעולה עם מותג שמוכר מוצרי וינטג'
מערכת ice |  1
החולצה של היינץ (צילום היינץ)
חולצות לבנות ורטבים אדומים יכולים להיות שילוב הרסני. אבל כחלק מקולקציה חדשה, היינץ לוקחת את הכתמים שלכם על החולצות צעד קדימה ומוכרת חולצה עם כתם של קטשופ, זאת בשיתוף פעולה עם מותג שמוכר מוצרי וינטג'.
יצרנית הקטשופ הגדולה בעולם חברה למותג חנויות יד שנייה ThredUp עם קולקציית היינץ וינטג' Drip, שנמכרה כקו אופנה "ראשון מסוגו" הכולל 157 פריטי רחוב ומעצבים יד שנייה, כל אחד עם כתם קטשופ היינץ ייחודי, כשהמוצרים נמכרים אך ורק דרך האתר של ThredUp.
בנוסף לכך, נציג של היינץ אישר שהכתמים הם קטשופ של היינץ, כלומר סביר להניח שהם יישטפו עם הזמן. ראינו הזדמנות לראות את הכתם שהשארנו על הבגדים כעוד סמל מותג איקוני ולשנות את הנרטיב", אמרה אליסה קיקרו, מנהלת המותג של היינץ. "הקולקציה הזו עוסקת בחגיגה בת קיימא של האופי שכתמי הקטשופ של היינץ מוסיפים ללבוש, ומזמינה את המעריצים שלנו לאמץ סמל איקוני חדש", הוסיפה.
 
בינתיים, ThredUp אומר שעכשיו זה הזמן המושלם למותגים להצטרף לבגדי יד שנייה, ומציינים כי יותר ממחצית מהקונים מדור Z אומרים שהם יחפשו פריט משומש לפני שהם יקנו אותו חדש וכי שוק ההלבשה היד שנייה צפוי לגדול פי שלושה מהר יותר משוק הבגדים הכולל עד 2026.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יורד בכביסהיש
    מעצבנת אפונה 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקולקציה כוללת גם חולצות בכתמי חרדל, יין, שמן זית, פירות
    סגור