כסף וצרכנות

עיריית ירושלים מעקלת חשבונות בנק ללא התראה

תושבים רבים בעיר הבירה מתלוננים שהעירייה מעקלת את חשבונות הבנק שלהם ללא כל התראה ומשאירה אותם חודשים ללא גישה לכספם
מערכת ice | 
ארנונה
בשבועות האחרונים קמה מחאה ציבורית בקבוצות פייסבוק מצד תושבי ירושלים, בעקבות מקרים רבים של צווי עיקול חשבון שמפעילה העירייה המקומית, בשל אי תשלום של ארנונה לשנת 2022 או על חלק משנת 2021. הנפגעים טוענים כי הרשות המקומית מעקלת סכומים לא מבוטלים מחשבונות הבנק, ללא שום הודעה מוקדמת.

עדויות מספרות על בעיות בירוקרטיות רבות, כגון אי קליטה של טפסי העברת מחזיקים, מסרים סותרים מצד נציגי השירות של העירייה, מכתבי התראה שלא מגיעים בעקבות תקלות בעבודה עם דואר ישראל ועוד. וכך, תושבים מקבלים הפתעה לא נעימה, כאשר באמצע יום בהיר - החשבון שלהם מעוקל. בעיה נוספת היא, שכאשר אותם התושבים כבר מסדירים את החוב - הם עדיין נשארים שבועות ללא גישה לחשבון הבנק שלהם ונגררים לסחבת של שיחות מול גורמי העירייה.
 
תגובת עיריית ירושלים: "על פי חוק, יש להסדר את תשלום הארנונה עד לסוף חודש ינואר. גם בפריסת תשלומים נוחה. האחריות להסדרת התשלום, חלה על כלל המתגוררים בנכס ביחד ולחוד. הגשת בקשה להנחה, אינה פוטרת מהסדרת התשלום ומומלץ להגישה עם קבלת חשבון הארנונה. עם אישור ההנחה, מזוכה חשבון בחלק היחסי לטובת מקבל ההנחה. תושבים אשר לא הסדירו את תשלום הארנונה, מקבלים מספר התראות טרם ביצוע עיקול, על פי דין.
פרטים אודות ההסדרים השונים לפריסת הארנונה ניתן למצוא באתר העירוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה