כסף וצרכנות

המחירים מתרסקים: מה גרם לירידה המשמעותית בכרטיסי הקולנוע?

יום הקולנוע הבינלאומי יצויין בספטמבר בארה"ב, בעוד ניסיון להוציא את הצופים מהבית ומהסטרימרים, ולחזור לחוויית הצפייה המשותפת. זה הסכום שישלמו האמריקאים על כרטיס בודד
מערכת ice | 
קולנוע (צילום pexels)
בתי קולנוע נבחרים בארה"ב יציעו בשבת הקרובה כרטיסים לקולנוע בסך שלושה דולרים לכבוד יום הקולנוע הלאומי. האירוע בן היום הוכרז על ידי קרן הקולנוע במאמץ להמריץ מחדש את העניין בצילומים לאחר שמספרי הקופות ירדו במהלך מגיפת ה-COVID-19, מדווח Variety.
"אחרי החזרה שוברת השיאים של הקיץ לבתי הקולנוע, רצינו לעשות משהו כדי לחגוג את הסרט", אמר נשיא קרן הקולנוע, ג'קי ברנמן בדיווח שנמסר לניו יורק פוסט, "אנחנו עושים את זה על ידי הוקרת תודה לצופי הקולנוע שגרמו לקיץ הזה לקרות ועל ידי מתן פיתוי נוסף למי שעדיין לא חזר".
מהקרן נמסר כי האירוע מתוכנן ל-3 בספטמבר ויכלול כמעט 3,000 בתי קולנוע ברחבי ארה"ב.
יום הקולנוע הלאומי מגיע למסך הכסף זמן קצר לאחר שבוע פתיחת הקופות הנמוך ביותר עם הכנסות זעומות של 52.7 מיליון דולר.
רשתות גדולות, ביניהן AMC ו-Regal Cinemas, משתתפות באירוע וכן כל אולפני הסרטים הגדולים, "היום הזה מיועד לאוהבי סרטים ברחבי ארה"ב, חוגגים כיצד סרטים אמורים להיראות על המסך הגדול", בהצהרה סמנכ"ל השיווק של Regal Cinema, Ken Thewes.
האירוע עולה בקנה אחד עם יציאתה של מהדורה מורחבת של "ספיידרמן: אין דרך הביתה". מארגני האירוע תיארו את יום הקולנוע הלאומי כריצת ניסיון שהם מקווים שתהפוך לאירוע שנתי.
Regal Cinemas המתיקו את העסקה עוד יותר על ידי הכללת מסכי הפרימיום שלהם - IMAX, Pepsi 4DX, ScreenX וחוויית Regal Premium Experience - בחוויית יום הקולנוע הלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה