כסף וצרכנות

צחוק כן עולה כסף: דירוג מחירי הכרטיסים למופעי סטנדאפ

בא לכם ערב של צחוקים, להתנתק מלחצי השגרה ולנקות את הראש? בדקנו מחירים למופעי סטנדאפ של 46 אומנים המובילים בתחום. מי הם המכניסים הגדולים? מי בתחתית הרשימה? כל התשובות כאן
מרק קגנסקי |  3
דירוג מחירי הכרטיסים למופעי סטנדאפ (צילום יחצ, shutterstock)
לצחוק זה לא רק כיף, אלא גם בריא. מחקרים רבים מראים שצחוק אפילו של 5 דקות ביום - תורם לאריכות ימים. לצפות בסרטונים מצחיקים, לשמוע פודקאסט קומי, להאזין לתכנית רדיו משעשעת או לראות ספיישל בנטפליקס זה נחמד, אבל אנשים שהיו במופע סטנדאפ - יספרו לכם שאין כמו לצפות במופע חי. יש משהו באווירה של לצחוק ביחד עם הרבה אחרים, מעבר לכך - זוכים לשמוע חומרים או אלתורים שלא נכנסים לקטעים מובחרים בסרטונים ברשת או בעריכה של ספיישל כזה או אחר. 
אספנו מחירי כרטיסים למופעים של 46 שמות החמים בתחום הסטנדאפ. הכרטיסים היקרים ביותר הם באופן לא מפתיע של האומנים הידועים והמוכרים בתעשייה: שחר חסון, אדיר מילר, שלישיית מה קשור?, אודי כגן, ישראל קטורזה, עדי אשכנזי, אסי כהן (בתור שאולי) וערן זרחוביץ', אשר מוכרים מקום למופע שלהם ב140 שקלים לכרטיס. מעט אחריהם - אלי ומריאנו במופע חדש לציון 20 שנים לצמד, גורי אלפי וליאור שליין עם 135 שקלים לכרטיס.
בתחתית רשימת המחירים ניתן למצוא את רותם אבוהב ורשף לוי עם 85 שקלים לכרטים והשניים הזולים ביותר הם צח רוקח וצביקה הדר שמוכרים את המופע שלהם ב79 שקלים למושב. במקרה של צביקה הדר מדובר ב"בדיקת חומרים", כמו שהוא קורא למופע שלו, מה שאולי מסביר את המחיר הנמוך.
יש לציין שמדובר בסטנדאפ למבוגרים נטו ולא הכללנו ברשימה אומנים שעושים סטנדאפ לילדים כמו עופר ומאור והדר לוי, סטנדאפ לחירשים של משה איבגי (לא השחקן המושמץ), המופע הקומי של ציפורלה ומופע מוזיקלי קומי של טלי אורן. בנוסף, לא מופעים ברשימה שמות גדולים כמו שלום אסייג ויובל סמו, שאין להם כרגע מופעים פעילים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוהבים אותך יונה קפח!
    קרן אור 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מצחיקה בלי גסויות
    סגור
  • 2.
    אוהבים אותך יונה קפח!
    קרן אור 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכי מצחיקה בלי גסויות
    סגור
  • 1.
    ממליצה לכולם לצפות ביונה קפח, בחיים לא צחקתי ככה
    דקלה ראובני 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכייף לדעת שגם המחיר צנוע, יונה אשרייך, כולם יבואו ויצאו מאושרים בע"ה !
    סגור