כסף וצרכנות

חיתולי פמפרס במתנה: ייתרמו כרבע מיליון חיתולים מיוחדים לפגים

אחד מתוך כל עשרה תינוקות בישראל נולד פג. כרבע מיליון חיתולים מידה 0, שפותחו במיוחד עבור תינוקות פגים, יחולקו ללא תשלום בסניפי יד-שרה. פמפרס, מותג החיתולים הגדול בעולם, בשיתוף עם סופר-פארם והעמותה למען הפגים בישראל 
מערכת ice | 
חיתולים (צילום vecteezy)
רבים לא יודעים זאת, אך מדי שנה, אחד מתוך כל עשרה תינוקות בישראל נולד פג. מדובר בנתון בלתי נתפס של כ-15,000 תינוקות פגים בשנה. 
פמפרס, מותג החיתולים הגדול בעולם, שם לעצמו מטרה להבטיח כי לכל תינוק פג תהיה גישה לחיתולים המתאימים למידותיו ולצרכיו. לכן, לראשונה בישראל, בשיתוף עם סופר-פארם ועמותת לה"ב (למען הפגים בישראל) ובסיוע יד שרה, יחלק המותג כרבע מיליון חיתולים במידה 0, המיועדים לתינוקות במשקל של מתחת ל-3 ק"ג.
אחד האתגרים המרכזיים עימו מתמודדים הורים לפגים עם שחרורם מהפגייה הנו העדר חיתול המתאים לגודלו הקטן של תינוקם, אשר על פי רוב ינוע בין 2 ל-2.5 ק"ג בלבד. החיתולים הקטנים ביותר הקיימים כיום בשוק אינם מותאמים לתינוקות קטנים, מכסים את רוב גופו של התינוק וחמור מכך אינם נוחים לתינוק ולרוב אינם מונעים דליפות בשל אי התאמתם לממדיו. 
לצורך כך פיתחו בפמפרס חיתול ייעודיה מתאים לתינוקות במשקל הקטן מ-3 ק"ג ובכך נותן מענה לתינוקות פגים בעת השחרור מהפגייה לביתם. בנוסף לגודלו, החיתול הייחודי של פמפרס מאפשר התאמה גמישה מאוד לגוף התינוק בכדי למזער הפרעה לשינה ועשוי מחומרים עדינים במיוחד לעורו הרגיש של התינוק.
החיתולים הייחודיים של פמפרס מחכים להורים לפגים ב-124 מרכזי יד שרה ברחבי הארץ, כאשר כל משפחה זכאית לקבל שתי חבילות מלאות (30 חיתולים בחבילה) ללא עלות.
כחלק מהמשימה החברתית, ובנוסף לתרומת כרבע מיליון חיתולים, בשנת 2021 תרמו המותג פמפרס וסופר-פארם עשרות אלפי שקלים שקלים לעמותת לה"ב, 120,000 שקלים לבנק הלאומי לחלב אם המוכר על ידי מד"א – המספק חלב אם לתינוקות פגים.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "במשך יותר מ-60 שנה מותג פמפרס מפתח מוצרים התומכים בהתפתחות בריאה ומאושרת של תינוקות. פיתוח חיתול הפגים נועד לסייע גם לתינוקות הנולדים פגים להנות משינה ללא הפרעה ככל שניתן תוך הגנה מיטבית על העור. אנו ממשיכים ופועלים לפיתוח וחידוש החיתולים שלנו כל הזמן בכדי להבטיח כי הצרכים הייחודיים של כל התינוקות בעולם יתמכו".
רומי שחורי, מנכ"לית עמותת לה"ב (למען הפגים בישראל): "אני מוקירה את המחויבות של מותג פמפרס לסייע ולתמוך באיכות החיים של הפגים ושל הוריהם בזמן הרגיש המפחיד והמורכב בפגיה ואת הפעילות להעלאת המודעות למטרה כה חשובה. תודה רבה ליד שרה שנרתמו לסייע לנו בחלוקה קלה ויעילה להורים". 
מותג פמפרס תרם משנת 2017 מאות אלפי חיתולים לפגים ברחבי העולם. זו השנה הראשונה שהיוזמה מגיעה לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה