כסף וצרכנות

מקדונלד'ס שוב מעלה מחירים: כמה יעלה מעכשיו הצ'יזבורגר?

מקדונלד'ס אישרה כי לראשונה מזה 14 שנה תעלה מחירים בסניפים בבריטניה בעקבות האינפלציה והעלייה במחירי המזון. המבורגר יעלה ב-20 סנט, ואילו עוד מוצרים יתייקרו?
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום pixbay edit ice)
רשת המזון המהיר מקדונלד'ס אישרה כי מחיר הצ'יזבורגר שלה יעלה לראשונה בבריטניה מזה 14 שנים, מ-0.99 סנט ל-1.19 פאונד. בנוסף לכך, שאר המוצרים בתפריט עולים ב-20 סנט עקב ההשפעה הגוברת של האינפלציה.
לא אושר בדיוק באופן סופי בכמה המחירים יעלו, ואילו פריטים יושפעו, שכן כל סניף של מקדונלד'ס חופשי לקבוע את המחירים שלו במסגרת הסכמי הזכיינות. עם זאת, ברשת אישרו כי הצ'יזבורגר יהיה המוצר היחיד שכן יעלה בכל הסניפים במדינה.
לטענת החברה, העלות של המזון שגדלה הפעילה לחץ על הזכיינים והספקים שלה להעלות את המחירים כדי להתמודד עם עלויות גבוהות יותר. מנכ"ל מקדונלדס בריטניה, אליסטר מקראו, התייחס לעליית המחירים: "אנחנו חיים בזמנים מאתגרים להפליא וכולנו רואים את העלות של פריטים יומיומיים, כמו מזון ואנרגיה, עולים בצורה שרבים מאיתנו מעולם לא חווינו.
 
מקראו הוסיף: "בדיוק כמוך, החברה שלנו, הזכיינים שלנו המחזיקים ומתפעלים את המסעדות שלנו והספקים שלנו מרגישים את ההשפעה של עליית האינפלציה. חלק מהמחירים לא מושפעים, וחלקם ימשיכו להשתנות בין המסעדות שלנו. אנחנו מבינים שכל עליית מחירים היא לא חדשות טובות, אבל עיכבנו וצמצמנו את השינויים האלה כל עוד יכולנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה