כסף וצרכנות
דואר ישראל במהלך דרמטי: כך יקוצצו התורים משמעותית
בקרוב זמני ההמתנה בדואר יצטמצמו עוד יותר: הושק שירות זימון "תור בקליק" במוקד שירות הלקוחות (171) לסניפי הדואר באמצעות זיהוי קולי (IVR), מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין הסביר: "עוד צעד חשוב לבניית בסיס שירותי טוב, נגיש ונוח לכלל הצרכנים"
בשורה לצרכני דואר ישראל: החברה השיקה מערכת זימון תורים לסניפיה באמצעות זיהוי קולי (IVR). השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע, כאשר כיום מעל 80% מזמינים תור מראש לפני הגעה לסניף, אל מול פחות מ-10% שעשו זאת בתקופה המקבילה אשתקד.
מערכת הזיהוי הקולי מתווספת לפיתוחים דיגיטליים שהצטרפו למערך השירות של החברה, ושירותים טכנולוגיים נוספים בחטיבות הדואר השונות עליהם החברה שוקדת בימים אלו, והשקתם עתידה להיערך במהלך השנה 2022. השירות החדש ינגיש ביתר קלות את שירות "תור בקליק" במוקד 171 לטובת אוכלוסיות שאינן טכנולוגיות ומתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי, קרי באתר דואר ישראל ובאפליקציה הייעודית של החברה. בחירה של לקוח בלחיצת כפתור לקביעת תור דרך זיהוי קולי, תשפר את יכולות מענה המוקד הטלפוני ואת שירות הלקוחות, כאשר זמן התגובה יהיה מהיר ויקצר את זמני ההמתנה.
כיצד ניתן להשתמש בשירות? בשיחה למוקד 171 בוחרים בשלוחת "זימון תור" - במידה וללקוח יש תור קיים, יבחר הלקוח בשלוחה המתאימה בהתאם להנחיות ויועבר לנציג. אחרת, יועבר למערכת זיהוי קולי, שם יידרש לומר את העיר בה הוא מעוניין לקבוע תור. בשלב זה, יוקראו ללקוח הסניפים בעיר ואף תינתן אפשרות למעבר לנציג שירות. עבור ערים גדולות עם יותר משישה סניפים, יוקראו ששת הסניפים עם מספר הפניות הרב ביותר. אם הסניף הרצוי אינו ברשימה, הלקוח יועבר לנציג להמשך טיפול. כאשר הלקוח יבחר את הסניף הרצוי, הוא יועבר לבחירת שירות, תאריך ושעת הגעה רצויה לסניף. לאחר הקלדת השעה המבוקשת על ידי הלקוח, יוקראו תורים פנויים וסמוכים לשעה שהקליד. לאחר בחירת שעת הגעה, יוקראו ללקוח פרטי התור שנקבע וישלח מסרון תזכורת.
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, התייחס לשירות החדש: "הזמנת תור דרך זיהוי קולי משלים את המעטפת הנכונה לשירות 'תור בקליק', ויסייע בצמצום זמני ההמתנה ו-ויסות הלקוחות לסניפים וזמנים נוחים יותר עבורם. אנו רואים בכך עוד צעד חשוב לבניית בסיס שירותי טוב, נגיש ונוח לכלל הצרכנים, בעיקר ממגזרים בהם הנגישות לאתר החברה, לאפליקציה ומימוש השירותים הניתנים בהם אינה טריוויאלית עבורם. נמשיך להרחיב ולשפר את השירות לשביעות רצון הלקוחות, להגיע ולגעת בכלל החברה הישראלית".
עוד ב-
מנהלת מערך שירות הלקוחות בדואר ישראל, לימור גבאי, הוסיפה: "השירות החדש יקל גם על הצרכנים ובמקביל גם על נותני השירות הטלפוני. כיום ישנם קרוב ל-200 נציגים במוקדי השירות שמקבלים אלפי שיחות מדי יום במגוון נושאים הדורשים תשומת לב ואחריות רבה. מערכת הזיהוי הקולי תפחית באופן משמעותי את קבלת השיחות הנכנסות בנושא זימון תור, דבר שיקדם באופן ישיר טיפול בנושאים אחרים, ויצמצם זמני המתנה של הצרכנים לקבלת שירות טלפוני בדרך מהירה ונוחה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(102):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
84.דואר ישראלבוס 12/2021/05הגב לתגובה זו1 0עד שלא יפתחו עוד סניפים תמיד יהיה פקוק שירות על הפניםסגור
-
83.אכילת בצל מגדילה את הסיכוי לזכות בלוטודעה 12/2021/04הגב לתגובה זו0 1מה קשור בן מחט לתחת, איך הזמנת תור בקליק מקצרת את התור משמעותית.?סגור
-
זיהויזיהוי 12/2021/05הגב לתגובה זו0 0אני אוכל המון בצל ועדיין לא זכיתי...סגור
-
82.דואר ישראלאזרח ותיק 12/2021/04הגב לתגובה זו0 0אני קורא כל הרבה תוגובות בעייתיות על משלוחים ועמידה בתור. לא היתי מאמין לולא נתקלתי בבעייה של משלוח מיפן.שעון בשוי 1200 שח+ מס. פשוט לא היה מענה שרפנו להם את הקווים עד שענו לנו במחסן של הדואר בלוד .נסענו לשם ולקחנו את החבילה. מה שראינו שם היה מזעזע חבילות מונחות מחוץ למחסן. פשוט אפשר לגנוב או סתם לבעוט בחבילות לכל עבר. שאלתי את העובד במקום. למה ככה המצב? ענה לי אין כוח אדם ויש הרהבה עבודה בלק נובמבר.באמת יים שישי השחור למי שמחכה לחבילות בדואר. העיר אלה שיושבים למעלה יש רכב צמוד ומשכורת טובה. וגם מנשנשים את העובדות??סגור
-
81.עכשו בדוארשקרנים! 12/2021/03הגב לתגובה זו1 0אני ברגע זה בסניף בירושלים( שכבר חודשים עם הזמנת תור מראש) ומחכה כמעט עשרים דקות!!!!סגור
- טען עוד
-
80.דוארענת 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0האתר שלכם פרוץ ואנחנו מקבלים הודעות פייק על חבילות שלא היו מעולם ומבקשים פרטי כרטיס אשראי.יש אנשים שנופלים בפח. תדאגו לזה קודם!!!סגור
-
79.טכנולוגיה עאלקאא 12/2021/02הגב לתגובה זו2 0אלה חידושים שמתכנתים את החיים איפה שלא צריך.פעם יכולנו להכנס ספונטנית לכל מקום ולקבל שירות. המדינה הלכה אחורה מבחינות רבות.סגור
-
78.איזה שטויות! מה הקשר לקיצור זמן ההמתנה?! (ל"ת)אביבה 12/2021/02הגב לתגובה זו3 0סגור
-
77.דואר ישראל בושה למדינת ישראל (2)יעקה 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0עוד דוגמא:אני מקבל הודעה מהדואר על פריט דואר הממתין לי בבית עסק בערד. פונה לדואר ושוב הריטואל,אני מסביר:אני מתגורר בכתובת בשרון וכך גם רשם השולח,למה העברתם הפריט לדימונה? הם? בשלהם.רק לאחר איום בתביעה מודיעים לי:הפריט שהועבר לדימונה יועבר לנתניה בתוך כשבועיים.נו,למה שיעבירו פריט לסניף דואר שכ 300 מטר מביתי? נכון,אין להם "סיבה"..אז עלי לנסוע 12 קילומטרים לבית עסק שאליו הועבר הפריט. עוד דוגמא:אני מזמין תור לדואר וממתין שם בסבלנות לתורי.מגיעים אנשים שלא הזמינו תור ומבקשים ליטול פתק לתור שאולי התפנה. אומרים להם:אין תורים פנויים להיום.במקביל מגיעים אנשים שאני מכירם כסוחרי רכב.מיד ניגש עובד הדואר אל מכונת התורים ומוציא להם פיתקי תור שאף מקדימים אותי ואני מתקבל באיחור של כ 30 דקות.בשיחת אגב עם אחד מאלה שאני מכירו הוא הסביר לי:למנהל הסניף יש רווח גדול יחסית מכל הניירת הכרוכה ברכב. דואר-ישראל הוא בושה למדינת-ישראל.נחוץ ניקוי אורוות.אלו רק מספר דוגמאות מני רבות נוספות..סגור
-
76.דואר ישראל בושה למדינת ישראל (1)יעקב 12/2021/02הגב לתגובה זו2 0לתשומת לב ממשלתנו הנוכחית: אחד החוליים שיש לטפל בהם הוא דואר- לפניכם מספר דוגמאות של חויותי מדואר ישראל ורק בשבועות האחרונים. דוגמא:הזמנו מכשיר רפואי חיוני ויקר.מבדיקה באתר הופיע שהפריט נמסר לנמען.הפריט כלל לא נמסר למי מבני הבית. לאחר פניות טלפוניות ל 171 והמתנות ארוכות והתכתבויות נאמר שחתמנו על קבלת המכשיר.התעקשנו שלא היה ולא נברא ודרשנו לראות את החתימה.או אז השתנתה הגירסה:חלה טעות,השליח חתם בטעות ושיגר הודעה שהפריט נמסר לך.אתם הבנתם את זה?! דוגמא:פריט קטן היה אמור להגיע אלי.מקבל אני הודעה מהדואר שהפריט הונח בתיבת הדואר שלנו. בודק שוב ואין כל פריט שכזה בתיבתנו. שוב אינספור דקות המתנה בטלפון והתכתבויות והם בשלהם :הדוור מסר שזה הונח בתיבתך.כתבתי להם:שיבוא הדוור ויצביע היכן הניח ואם עדיין יתעקש שהנית בתיבתי יש גם פוליגראף ומבקר המדינה.. והנה מעשה קסמים:בעקבות האמור מעלה הונח הפריט בתוך יומיים בתיבתי. עוד דוגמא:אני מקבל הודעה מהדואר על פריט דואר הממתין לי בבית עסק בערד. פונה לדואר ושוב הריטואל,אני מסביר:אני מתגורר בכתובת בשרון וכך גם רשם השולח,למה העברתם הפריט לדימונה? הם? בשלהם.סגור
-
75.מי שלא מזמין בנייד לא יזמין בקולי. הסניפים מזעזעים בשיר (ל"ת)אייל 12/2021/02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
74.סתם קשקוש טכנולוגי שלא עוזראחד העם 12/2021/02הגב לתגובה זו1 0רק לשמוע על שרשרת השאלות הארוכה מעביר החשק להשתמש בשרותסגור
-
73.הצבי ישראל על במותיכם חללגבר גבר 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0חור ( בראש) בקליק. עוד בילבול שכל טלפוני של חברה בזיונית.סגור
-
72.מאז הלקבוע תור הסניפים חצי רייקים. העובדים יושביםדן 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0בלי מעש הרבה פעמיםסגור
-
71.כמה חוצפה לדרוש לקבוע תור!! הם לא רופא!! (ל"ת)דן 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
70.תשפרו את השרות בסניפים ואל תבלבלובמוח (ל"ת)תשפרו בסניפים 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
69.מטורלליםחכמי חלם 12/2021/02הגב לתגובה זו1 0באיזו מדינה שפויה בעולם צריך להזמין תור כדי לקנות בולים?? התחלקתם על כל מעט השכל שלכם. להתרגש מ"שיפור" בשירות מיותר לחלוטין וביוקרטיה מיותרת? ברור שממתינים פחות זמן בתור כי חסמתם את הגישה לסניפי הדואר. תסגרו את כל הסניפים ותראו שלא יהיו בכלל תורים.סגור
-
68.סניפים סגורים בחיפהמיכל 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0תראו איך עובדים עלינו לאחרונה סגרו את הסניף באיינשטיין בחיפה ואין דום סניף דואר באזור הכרמל למי בדיוק מזמינים תור.סגור
-
67.דואר ישראלאריה שוקרון 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0זה בנט מסדר לחברים שלו תפקיד.......מה רע?סגור
-
66.זיוני שכלהצודק 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0אל תבלבלו את הראש בביאליק ברמת גן כבר שנה אי אפשר לבוא בלי תור מוזמן ותמיד ממתין מעל 25 דקות אז בלי זיוני שכל זה לא יקצר שום תוריםסגור
-
65.נכים (מאוד חשוב!!!)אחת שאכפת לה מחלשים. 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0ומה עם הנכים שיש להם פטור מעמידה בתור? מה הם אמורים לעשות בדיוק אם מחייבים את כולם לקבוע תורים מראש? אשמח למענה על זהסגור
-
למי שיש פטור מעמידה בתור- יש אפשרות למשוך תור 'פטור'ציפי 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0כשמגיעים לסניףסגור
-
64.שרות גרוע.מרי 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0מוסיפים עוד דברים וזה רק מסבך עוד יותר את העניינים. במקום לפשט דברים. במקום להקל. עכשיו משחקים בטכנולוגיה על גב התושבים. משעמם לכם?סגור
-
63.דואר ישראל - לניקוי אורוות יסודי.יעקב 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0דואר ישראל - לניקוי אורוות יסודי. דוגמא: הזמנו מכשיר רפואי חיוני ויקר.מבדיקה באתר הופיע שהפריט נמסר לנמען. הפריט כלל לא נמסר למי מבני הבית. לאחר פניות טלפוניות והתכתבויות נאמר שחתמנו על קבלת המכשיר. התעקשנו שלא היה ולא נברא ודרשנו לראות את החתימה. או אז השתנתה הגירסה: חלה טעות,השליח חתם בטעות ושיגר הודעה שהפריט נמסר לך.. אתם הבנתם את זה?! דואר-ישראל הוא בושה למדינת-ישראל. זו רק דוגמא אחת מני רבות.סגור
-
62.דואר ישראל זקוק לניקוי אורוות יסודי.יעקב 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0דוגמא: הזנוי מכשיר רפואי חיוני ויקר.מבדיקה באתר הופיע שהפריט נמסר לנמען. הפריט כלל לא למי מבני הבית. לאחר פניות טלפוניות והתכתבויות נאמר שחתמנו על קבלת המכשיר. התעקשנו שלא היה ולא נברא ודרשנו לראות את החתימה. או אז השתנתה הגירסה: חלה טעות,השליח חתם בטעות ושיגר הודעה שהפריט נמסר לך.. אתם הבנתם את זה?! דואר- ישראל הוא בושה מדינת-ישראל. זו רק דוגמא אחת מני רבות.סגור
-
61.זו אינה הבעיה. יש לאפשר לבחור סניף דואר קבוע למשלוחים (ל"ת)רות 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
60.הדואר צריך לאפשר לבחור סניף דואר קבוע אליו יגיעו החבילו (ל"ת)יעל 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
59.עבודה בעינייםביגי 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סוגרים סניפים ומי שאין לו רכב אין לו כל אפשרות להגיע לסניף החדש שנמצא שני ק"מ מהמקום. ה. מי שהכי נדפק אלה הם אוכלוסיה מבוגרת. איך הם יגיעו לשם????סגור
-
58.ממש לא נכון. 8 דקות המתנה? איפה???תמר 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0יש סניפים שמחוייבים לקבוע תור. אין אפשרות להגיע ללא תור ועדיין ממתינים בדיוק כמו לפני כן. למשל באילת.סגור
-
57.דוארים קדימה... (ל"ת)אספן בולים 12/2021/01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
56.מה הקשקש הזה אין עובדים בסניפים (ל"ת)ליכודניק 12/2021/01הגב לתגובה זו5 0סגור
-
דואראריה שוקרון 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0אחריי זה טוענים שיש אבטלה.........סגור
-
55.קישקושניר 12/2021/01הגב לתגובה זו10 0מעבר לחוסר הדיוקים בכתבה וחוסר הבנה של הכותב בטכנולגית זיהוי דיבור, הפיתרון המוצע לא יקצר תורים, אולי קצת ינגיש את קביעת התור, לא את זמינות התור ולא את זמן ההמתנה בסניף.סגור
-
54.אההה, אז זה מה שגרם לעיכובים עד כה...יניב 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0יותר מתאים לכם להשמיד את החבילות כדי למנוע עיכובים. בטח הצעד הבא הוא להחזיר את החבילות לשולחסגור
-
53.זמני ההמתנה יקוצרו כאשר העובדים יוחלפופאול 12/2021/01הגב לתגובה זו11 0שיפסיקו להעביר סיפורים מהחיים הפרטיים שלהם מעל ראשי הלקוחות ועוד כמה שיפורים קטנים בסגנון זה.סגור
-
52.זה מהלך דרמטי?? כולה זיהוי קולי מייגעויקטור לייבו 12/2021/01הגב לתגובה זו8 0חשבתי שהחליטו להביא עוד עובדים או לתת שירות טובסגור
-
51.עמדות תוראזרח מודאג 12/2021/01הגב לתגובה זו4 0הבעיה בחצי מהסניפים אתה מזמין תור ומגיע לסניף והמכשירים לא עובדים ואין אפשרות להדפיס ויוצא כאילו לא הזמנת תור בכלל, ואתה בסוף יושב ומחכה בלי מספר אלה לפי האנשים שבאו לפניך.סגור
-
דואר ישראלאריה שוקרון 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0להביא עובדים.....עבודה לא קשה אבל סבבה.לא עובדים בגשמים לא מרימים סחורה.....אהבה גם מרויחים טוב.מוכן לעבוד בדואר בעיר שלי..........סגור
-
50.הבעיה לא במערכות...ניסו 12/2021/01הגב לתגובה זו9 0אתם יכולים להכניס כמה טכנולוגיה שאתם רוצים הבעיה אין מי שיתפעל אותה.רמת החומר האנושי בדואר כול כך נמוך שלפעמים אני צריך להסביר לפקיד מה לעשות....סגור
-
49.דואר ישראלמכאל 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0תדאג קודם שמכתב בתוך עיר יגיע תוך 3 ימים ולא חודשסגור
-
48.שרות מהמאה הקודמתגיקו 12/2021/01הגב לתגובה זו9 0זה שמזמנים תור מראש ואין תורים לאותו היום ולא למחר זה שרות זוועתי ואם הזמנת תמתין עוד שעה כדי לקבל שרות זה אפילו לא במדינת עולם שלישי ,מנכלים הזויים ומנותקים מהשטח ומהעםסגור
-
במאה הקודמת היה הרבה יותר טוב. (ל"ת)ד 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
47.קודם כל כל הכבוד, אבל בחייכם טפלו בעניין העברת הבעלותאורי.א 12/2021/01הגב לתגובה זו1 0כשקונים רכב, זה בד"כ מעכשיו לעכשיו. אין תורים מעכשיו להרגע וזה יכול לפוצץ עסקאות. או שתעשו תור מיוחד נפרד לנושא הזה, או שתעשו את התהליך באינטרנט לפשוט.סגור
-
התהליך באינטרנט פשוטארי 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0מי שעושה את זה בדואר הוא מטומטםסגור
-
46.אין שום טעםגודו יבוא 12/2021/01הגב לתגובה זו3 0לצבוע בכחול ולזרוק לים. להפריט את הדואר ולהעביר אותו לידיים פרטיות ואם לא מבצעים את הרפורמה מחוייבת המציאות הזו אז זה רק מראה לכם אילו אנשים שולטים עלינו ושאין קשר לזהות הממשלה וחברי הכנסת ימין שמאל כולם דואגים למקורבים שלהם ואיך הם עושים זאת ? הינה לכם דוגמה : הם משאירים את הדואר בבעלות המדינה ולא מפריטים ומעבירים אותו לידיים פרטיות כיאה לשאר חברות הדואר בעולם המערבי למעט ארה"ב שם זה חצי פרטי חצי ממשלתי ובכך הממשלה ושר התקשורת האחראי על הדואר יכול למנות עובדים מקורבים עם פנסיה תקציבית לא רעה בכלל ושכר שאנחנו יכולים רק לחלום עליו וזה יוצר מצב כזה שיש שם חומר אנושי לא מקצועי והשירות בהתאם... לא יעזור שום פלסטרים ושום פתרונות זולת הפרטה משמעותית והעברת הדואר לידיים פרטיות ואמרו את רבים וטובים שמבינים היטב איך העסק עובד.סגור
-
45.די כבר תפתחו חברה מתחרה וזהו למה מונופול דיי (ל"ת)חי 12/2021/01הגב לתגובה זו3 0סגור
-
דואראריה שוקרון 12/2021/02הגב לתגובה זו0 0כמה שאתה צודק.....אחריי זה טוענים שיש אבטלה!!סגור
-
44.חברה פושעתשרון 12/2021/01הגב לתגובה זו4 1צריך להפריט מהר במקום לשם על כתבות תדמית על חשבון העובדים.הועד מכר את החברה בנזיד עדשים.עבריינים לכל דברסגור
-
43.דואר ישראל הפך להיות בלתי רלוונטי. כל אלטרנטיביRaffi 12/2021/01הגב לתגובה זו7 0כל אלטרנטיבה טובה יותרסגור
-
42.צריך קודם לעשות שינוי באינטרנט להזמין תוראזרח 12/2021/01הגב לתגובה זו5 0אם לא ידוע כיצד רשום הסניפים לא ניתן להזמין תור על האזרח לדעת בדיוק אך מופיע הסניף בכדי להזמין תור וכך בזבזתי שעה עד שמצאתי את סניף הדואר שאילו אני יכול לגשת וגם לא נתן לי תור לכן הם עדיין בשנות המנדט ולא פלא שאנשים מחפשים אפיקים אחרים בכדי לשלוח אבל אזרח בודד ולא עסק זה דואר ברמה הכי ירודה העולם זה דואר ישראלסגור
-
עם שרק לבכות יודעמירון 12/2021/01הגב לתגובה זו0 5עם ישראל עם בכין תעמדו בבנק לאומי או הפועלים או כל בנק אחר ותראו כמה בנק הדאר יעיל בכינים שכמותכםסגור
-
41.הקלה על הצרכניםYuri 12/2021/01הגב לתגובה זו2 1אם תאיישו את כל העדות בסניפי הדואר זה יקל על הצרכנים לא כל מיני גדג'טים של עוזר לאף אחדסגור
-
40.הבעיה בדואר אינה אופן זימון התורים אלא איוש העמדותגיא 12/2021/01הגב לתגובה זו7 0הזוי לגמרי. זה מה שישפר את השירות? אתה מגיע לסניף שיש בו שש עמדות קבלה. מתוכן שתיים מאויישות, אחת יוצאת להםסקת קפה והשניה מטפלת בלקוח אחד חצי שעה. תאיישו את עמדות ותעבירו את העובדים קורס במתן שירות יעיל, תקבעו הפסקות פיפי/קפה בצורה מסודרת ובאורך קצוב ותראו איך השירות משתפרסגור
-
אולי לךמרי 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0אין בעיה בזימון. מן הסתם אתה אדם צעיר. לכל האוכלוסיה הבוגרת עליה עושה דואר ישראל צחוק, דיי קשה.סגור
-
39.זו בטח בדיחהארסמוס 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0לאיר זימון התור בטלפון ממתיניםצבממוצע 40 דקות עד שעה מעבר לתור שנקבע.סגור
-
38.דאריהודה 12/2021/01הגב לתגובה זו1 0הכל קשקושים תחליפו את המחשבים שפרו את התשתיות תתמרצו את הפקידות. למשל סניף הדואר מודיעין בקניון יושבות 2 פקידות שנזכרות לעשות את העסקים הפרטיים שלהן בזמן העבודה. עוד לא הגיעו מהבית קודם כוס קפה שלוקח להכין חצי שעה לעומתם הסוכנת ברעות יעילה יותר מכל הפקידות בקניון מודיעין. מנהל הסניף מעופף ולא יוצא לדרבן נכנס ב8.00 יוצא מהחדר בסוף היוםסגור
-
37.דאר (ל"ת)יהודה 12/2021/01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
36.בלוף מארץ הבלופיםרותם 12/2021/01הגב לתגובה זו5 0למה הדבר דומה? למשטרה שסוגרת כבישים ואחר כך מדווחת שבכביש הסגור ירדו הפקקים.פשוט בושה אבל מאחר ועם ישראל עם דפוק אז אנשים ממשיכים לא לעשות כלום עם החרפה במקום לצאת לרחובות עם לפידים כמו שעושים בכל העולם.סגור
-
35.מתיעצים עם עצמםעמירם 12/2021/01הגב לתגובה זו4 0האנשים בדואר מנותקים מהמציאות וזה לא מפריע להם כלל. תוסיפו עובדים. אל תוסיפו מכשלות שיגרמו לנו רק לבזבז יותר זמן.סגור
-
34.שרות זוועהדוד 12/2021/01הגב לתגובה זו4 0היה בשכונה שלי סניף דואר קטן במשך שנים, כזה שנכנסים לתוכו 3-4 אנשים בקושי, והיתר עומדים בתור מחוץ לסניף. תורים מראש? הצחקתם. איפשרו רק בשעות שאין הרבה ממתינים ממילא, כלומר שעות שרוב האנשים לא יכולים להגיע כי הן שעות עבודה. אז הגענו בלי תור, עם זמני המתנה שמאפשרים לך ללכת לעשות סיבוב קניות באזור ולחזור, ועדיין תחכה. לאחרונה החליטו בדואר לסגור את הסניף המעפן הזה, ולהעביר אותנו לסניף בשכונה הקרובה. סך הכל רק 7-8 דקות נסיעה מהבית. תגידו נפלא, לא? אז זהו שלא... מדובר בסניף שמיועד לעסקים, ולכן פתוח רק עד 17:00 וסגור בימי שישי. כך אין כמעט שום סיכוי שאוכל להגיע לקחת חבילה. זה אפשרי רק אם אאחר לעבודה או אקדים לצאת. ואחר כך מספרים לכם שמשפרים את השרות הטלפוני... מי צריך זיהוי קולי? כשאני מתקשרת זה בד"כ בשביל דבר שמענה קולי לא יועיל וצריך שיחה עם נציג שרות. להשיג נציג תמיד לוקח שעות... אז הגיע הזמן לסגור!!! את רשות הדואר ולפתוח מחדש עם אנשים אחרים וקונספט אחר. אז אולי המצב ישתפרסגור
-
33.סמל הדואר צבי? תחליפו לצבאזרחית 12/2021/01הגב לתגובה זו3 0מנכ"ל יקר, שרותי דואר זה לא רק חבילות! מה לגבי דברי דואר שצריכים להגיע לתיבות דואר של הצרכנים? לידיעתך מכתבים לא נמסרים ליעדם ובמקרה הטוב נמסרים כעבור שבוע-שבועיים. . עובדים שלכם לא מתייחסים לשמות שעל תיבות הדואר או שלא יודעים לקרוא. לא אחת מצאתי ערמת דברי דואר זרוקים בפח, ברחוב וכל מיני מקומות. לא מגיעים חשבונות, דוחות בנק ולפעמים גם מסמכים חשובים כמו חידוש רשיון רכב. אז במקום לדאוג לתורות, תפתחו סניפים נוספים להוריד לחץ ותתחילו לדאוג שהאזרחים יקבלו את דברי הדואר שלכם בזמן סביר.סגור
-
32.שטיותאני 12/2021/01הגב לתגובה זו4 0אתמול הייתי בסניף הדואר הראשי בנתניה הזמנתי תור בקליק הגעתי לסניף חמש דקות לפני התור המוזמן וחיכיתי עוד 25 דקות מעבר לזמן אז איפה השיפור הכל חרטה ברטהסגור
-
31.מה זה החרטה הזאתניסים 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0פרסומת לדאר כבר שנתים הדאר לא מקבל בלי להזמין תור מראש כאשר אין פיתרון למבוגרים אז במקום לעזור להם רק מתגאים כיצד יותר דופקים אותם בושהסגור
-
30.כל האשנבים ריקים ולא מקבלים אותך כי לא הזמנת תורשמשון 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0חלם חלם חלםסגור
-
29.אבל זה לא עובדחצי 12/2021/01הגב לתגובה זו2 0לפני כמה חודשים הזמנתי תור לסניף דואר, הגעתי לסניף, ואז חיכיתי יותר משעה בתור. זו לא טעות, כל מי שהגיע בשביל לאסוף חבילות חיכה כמוני, יש שחיכו יותר. התור של השולחים רץ הרבה יותר מהר כמובן. ובסניף אחר ליד הבית שלי לא מאפשרים בכלל להזמין תור. תודה לדואר ישראל ??סגור
-
28.הכוונה טובה, אבל עצם תפקוד הדואר צריך להשתפרדינה 12/2021/01הגב לתגובה זו1 0דוגמה: אני מקבלת הודעת אס אם אס שחבילה בדרך לנקודת חלוקה, ויודיעו לי מתי היא תגיע. הפתעה: לא הודיעו. רק במקרה התברר לי שהחבילה ממתינה לי באותה נקודה (זה נאמר לי במרכז חלוקה אחרי, אחרי שדאלתי).סגור
-
27.איזה ניתוק, אלוהיםאסף 12/2021/01הגב לתגובה זו13 0אתם מודעים למה שקורה בסניפים? הזמנת תור קולי היא מה שתצמצם את התורים?? מהלך דרמטי? אלוהים! תעברו בגוגל מאפס על דירוג הסניפים השונים של הדואר, ותבינו איך נראה השירות. המתנה של שעה, שעה וחצי ויותר - עם תואר מוזמן מראש, נותני שירות שהרבה מהם נחמדים וסבלניים, אבל אין סיכוי שיכסו את העומס. צריך לעשות לדואר ריסטארט מוחלט. חוויות מזעזעות פעם אחר פעם. ו-ice, אני לא יודע אם הכתבה פרסומית או לא, אבל קראתם את הכותרת ואת ה'קשר' לתוכן שאחריה??סגור
-
26.פעם יכולת להגיע ספונטנית ולחכות חצי שעה.בתור... 12/2021/01הגב לתגובה זו9 0היום אתה צריך לתכנן את זה 3 ימים מראש ורק אז לחכות חצי שעה בתור.... אכן שיפור...סגור
-
25.סיפורי סבתא... לפני שבוע חיכיתי בדואר כמעט שעהברדוגומפלגאותנו 12/2021/01הגב לתגובה זו3 0רוב העמדות היו ריקות ולא היה קליטה אנשים צעקו... קיצור, גהינום!סגור
-
24.דארגליה 12/2021/01הגב לתגובה זו2 0קיצור תורים. קודם שהדוור ישימו מכתבים בתיבת דואר ולא זרוקים הריצפה או שמים בתיבה וכניסה אחרתסגור
-
23.הדרך היחידה שבאמת תהיה התייעלות בדוארערן 12/2021/01הגב לתגובה זו2 01- שבכל ישוב יהיה סניף דואר מרכזי עם לפחות 10 עמדות שירות שיתנו שירותים בכל הנושאים שהדואר מטפל בהם. בנוסף לסניף המרכזי,.להקים בכל עיר סוכנות שתיתן טיפול בנושא של חבילות ודואר רשום כאשר מספר הסוכנויות האלו ינועו בין אחד בישובים קטנים, קיבוצים מושבים ל10 בישובים גדולים כאשר בהתאם לדירוג הסוציו אקונומי של אותו ישוב יוחלט האם הסוכנות תטפל בנוסף בדברים נוספים כגון קבלת כספי ביטוח לאומי, תשלום דוחות ומיסיםסגור
-
יש עוד דרכים לשפר את הדוארצבי נגב 12/2021/01הגב לתגובה זו0 4אחת מהן, לדוגמה, היא לגבות כסף על השירות. עד שזה יקרה יתכבד כבודו ויזמין משלוחים ב dhl ויזכה לשירות הרבה יותר טוב. למה אתה לא עושה את זה? אה כן, כי אתה לא מעוניין לשלם.סגור
-
22.תורדוד 12/2021/01הגב לתגובה זו1 2הצב הופך לצבי?סגור
-
21.השתפרתם מאוד בזמני ההמתנהישראלי 12/2021/01הגב לתגובה זו0 9ואנחנו עם שאוהב להתלונןסגור
-
stop licking this dirty arse, you bloody camel (ל"ת)Real Comment 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
he is licking the pigs blood (ל"ת)אליהו 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
פשוט לא נכון !!! (ל"ת)ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.מצוין! אז נמתין פחות בתור כדי שיגידו לנו שאבדה החבילה (ל"ת)אילן 12/2021/01הגב לתגובה זו2 0סגור
-
19.זה לא הפתרוןמיכאל 12/2021/01הגב לתגובה זו4 0אדוני. הפיתרון החשוב ביותר הוא היעילות והתפוקה של עובדי/ות הדלפקים. בוא למשל לסניף המרכזי באילת באופן אנונימי כמובן, וראה בעצמך כמה זמן לוקח לפקידה לזמן את הבא בתור לאחר שסיימה עם הלקוח. הן מבזבזות זמן משוחחות ביניהן על דא ועל הא בזמן העבודה אל מול פני הלקוח עובדות בעצלתיים. בקיצור עושות הכל כדי ליצור עומס ולהתעמר בלקוחות. אם זה ישופר לא תהיה בעיה של עומס.סגור
-
18.נשמע כמו חירטוטמשתמש מזדמן 12/2021/01הגב לתגובה זו14 0רק מלקרוא תיאור התהליך התעייפתי. זה בעליל לא נראה כמו קיצור זמן בהזמנת תור. חוץ מזה, דואר כבר עכשיו לא נותן להיכנס ולקבל שירות ללא תור מוזמן מראש, אז לא ברור לי איך דרך נוספת להזמנת תור תקצר עוד יותר את ההמתנה בסניף עצמו. הרי גם ככה כולם מגיעים לשם עם תור מוזמן מראש.סגור
-
17.פתור מתורא.י 12/2021/01הגב לתגובה זו3 1דואר ישראל , בבקשה למצוא פתרון ללקוחות פתור מתור , שמגיעים לסניפים , ולעיתים מעכבים את המוזמנים בכ-שעתיים , ואף יותר .סגור
-
Oh reallyReal Comment 12/2021/01הגב לתגובה זו0 1I have an exemption from queuing, Isn't lovely to be a handicapped?hehסגור
-
אני ראיתי דברים כאלה במו עיניי (ל"ת)ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.שרותי דואר2021 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0אני גר בנוהל גן פתח תקווה יש לנו סניף בשכונה כול כך קטן רק 2 אנשים יכולים להיכנס פנימה והאחרים עומדים בחוץ בגשם ובשמש לפעמים יותר משעה . זה לא שרות .זה ממש עלובסגור
-
15.שיטפלו בזמן של חבילה מהרגע שהגיעה לארץ עד שמגיעה ללקוח (ל"ת)רוכש 12/2021/01הגב לתגובה זו2 0סגור
-
14.עבודה בעיניםYaya 12/2021/01הגב לתגובה זו9 0מאז התור בקליק התארכו זמני ההמתנה מ10 דקות ממוצע למעל חצי שעה בממוצעסגור
-
13.דואר ישראלמירב אזולאי 12/2021/01הגב לתגובה זו3 0לפני הכול תטפלו במערכות מחשוב של הדואר איך שאתה מגיע מודעים בראש חוצות שהמערכת נפלה ולא ניתן לקבל שרות ותפתחו עוד סניף בדימונה ותנגישו לקשישים שאין להם טלפונים חכמים והאתר שלכם של שרות בנקאי דרך הטלפון מסורבל ולא אכותיסגור
-
12.חלומותאנוכי 12/2021/01הגב לתגובה זו3 0אוי זה אומר שהפקידים האנטיפטיים יצטרכו ממש לעבוד ולקבל קהל נשמע כמו אוי אוי אויסגור
-
11.הפרדת שירותיםאלי 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0כמו שכתבו לפניי, צוואר הבקבוק היה ויישאר עמדות השירות בסניף עצמו. מי שצריך הנגשה דרך שירות 171 הוא מן הסתם לא מי שמחכה לחבילה שלו בעלי. אלה אנשים מבוגרים או עובדים שמחכים לשירותי העברת כספים, מילוי טפסים וכיו"ב. להפריד לאלתר בין מסירת דואר לשירותים אחרים. אחרת הלקוחות יוסיפו להיות מתוסכלים.סגור
-
10.בדיחה על חשבוננועבודה בעיניים 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0מישהו מכר לדבילים איזה מערכת מהמאה הקודמת וחסרי הבינה מתלהבים.סגור
-
חחח לגמרי (ל"ת)ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.דני גולדשטיין אתה מנותק ממה שקורהמאיר 12/2021/01הגב לתגובה זו6 0דני גולדשטיין אתה מנותק ממה שקורה אצלך צריך לעשות סדר בדואר הם רמאים ומי מלמד אותם לשקר את זה תבדוק.סגור
-
8.גם אם ניצור את הפסל הכי יפה מח*א, עדיין החומר יהיה ח*א (ל"ת)זאביק 12/2021/01הגב לתגובה זו2 0סגור
-
7.רמאים שקרנים.מאיר 12/2021/01הגב לתגובה זו4 0דאר ישראל מקום עלוב במדינה מרמים המנהלים צריכים לעמוד לועדת חקירה ולמשפט.סגור
-
6.בקיצור כדי להגיע לנציג נעבור סללום קוליצניפל 12/2021/01הגב לתגובה זו18 0לסגור
-
5.משחקים וקשקודיםנתי 12/2021/01הגב לתגובה זו14 0אם הדואר רוצה לקצר תורים, פשוט שיוסיף פקידים. בכל סניף שלושה רבעים מהעמדות בלתי מאוישות. בשם החיסכון צריך להזמין! תור לדואר. טוב שהשופרסל עסק פרטי, אחרת היה צריך להזמין תור בשביל לקנות ככר לחם. הדואר יעשה הכל בשביל להנציח שרות רע!!סגור
-
4.איזה שטויות שימו יותר נותני שירות בסניף עצמו (ל"ת)ריי 12/2021/01הגב לתגובה זו21 0סגור
-
3.מי. עונה לך בכלל ב171אבנר 12/2021/01הגב לתגובה זו9 0צריך למכור את דואר ישראל אתה הזמנת תור מגיע לדואר עכשיו אתה מחכה. לתור ואז אם הפקידות לא מספרות אחת לשנייה איך עבר עליה היום אז מצבך טובסגור
-
דאר של רמאים בושה.מאיר 12/2021/01הגב לתגובה זו5 0דאר עקוב אחרי רמאים גם אחרי חודש לא מקבלים דאר ומבטיחים לך דברים פשוט משקרים בפנים להעיף את המנהלים מהדואר.סגור
-
2.השרות רק נהיה יותר גרועמאוכזבת מהשרות 12/2021/01הגב לתגובה זו18 0קבלתי חבילה מחול לא עקבתי אחריה באתר ההודעה הראשונה התקבלה אצלי לאחר8 ימים מהגעת החבילה לסניף כשהגעתי לאסוף אותה הוסבר לי כי בסניף זה ניתן לקבל שרות רק באמצעות הזמנת תור מראש. הזמנתי את התור הקרוב הפנוי ביותר זה יצא ביום ה15 להגעת החבילה הגעתי ונמסר לי כי העבירו אותה אתמול לסניף אחר..... שוב ההיתי צריכה להזמין תור! המזל שלי היה שבסניף הזה היה לי תור באותו היום התנהלות שגויה!!! שצריך לתקן!! אם אתם קובעים שניתן לקבל חבילה רק באמצעות תור וקובעים שלאחר 14 יום אתם מעבירים את החבילה אתם צריכים לתת תורים בזמינות גבוהה יותר!! או לתת יותר זמן לאיסוף החבילה...... התנאים שלכם סותרים את עצמם...סגור
-
מחו"ל זה 30 יום וגם אז זה לא מוחזר לשולח. (ל"ת)סוויין 12/2021/01הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1."קידמה" חחח... (ל"ת)לקוח 11/2021/30הגב לתגובה זו17 1סגור