כסף וצרכנות

הרכבת איחרה ואתם הפסדתם כסף? כך תפוצו

הרכבת התעכבה בכמה דקות שעלו לכם ביוקר? כך תקבלו פיצוי אם איחור של הרכבת גרם לכם הפסד כספי
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום: Bizportal)
רכבת ישראל יודעת מעת לעת להפתיע אותנו באיחורים, בחלק מהזמן האיחורים האלה עולים לנו כסף, כיצד נחזיר את הזמן האבוד? 
לכן חשוב לדעת שבמקרה שהרכבת איחרה ובעקבות כך נגרם לכם הפסד כספי, תוכלו לפנות למנהלי תחנות הרכבת עד 14 ימים מיום הנסיעה, עם כרטיס הנייר/רב קו/ברקוד תשלום באפליקציה עמו נסעתם. ניתן לפנות לרכבת ישראל באמצעות מילוי טופס בקשה לפיצוי.

אם לא החלפתם רכבות בין תחנות המוצא והיעד (רכבת אחת לכל אורך מסלול הנסיעה), תוכלו להגיש בקשה לפיצוי באמצעות המערכת האוטומטית לפיצוי או החזר בגין איחור. כרטיסי הפיצוי יוטענו על גבי כרטיס הרב-קו, עמו בוצעה הנסיעה בלבד. ניתן לקבל את הפיצוי בתחנות בהן יש קופה פעילה. שימו לב, ניתן לפנות לבקשת פיצוי עד 6 חודשים מרגע האירוע.
הוראות נוהל משרד התחבורה מס' 01.02.01 'פיצוי בגין איחור':
במקרה של ביטול רכבת, תוכלו להמתין לרכבת הבאה ובתום הנסיעה לקבל פיצוי בגין איחור. במקרה שבחרתם שלא להמתין לרכבת הבאה תוכלו לקבל החזר של דמי הנסיעה בעבור כרטיס הנסיעה שנוצל. לבדיקת זכאות להחזר יש לפנות לשירות הלקוחות של רכבת ישראל.
בנוסף, רכבת ישראל מפרסמת באתר שלה את מדד הדיוק, המשקף את אחוז הרכבות שהגיעו לתחנות בזמן. המדד מהווה שקלול של דיוק הרכבות החל מהשעה 00:01 של אותו יום.
המדד נקבע על פי סטנדרט אירופי, ואיחור ייחשב מעל ל-5 דקות בהגעה לתחנות הביניים ולתחנות היעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה