כסף וצרכנות

האתר הסודי של תנובה נחשף: האם המחירים זולים יותר?

תנובה מנסה לשווק את מוצריה ישירות ללקוח, באתר סודי שנמצא בהשקה רק לעובדי החברה, אבל האם המחירים באמת יותר זולים מאשר ברמי לוי?
מערכת ice |  4
תנובה (צילום מרים אלסטר פלאש90)
חברת שיווק המזון תנובה, פתחה אתר סודי עבור עובדי החברה ובני משפחותיהם שמציע שירות משלוחים ישירות ללקוח עם משלוחים מקוררים ומשאיות מקוררות ולאפשר הזמנה משותפת עם אתר "שוקבוק", בדרך שתעקוף את הדרך בה הצרכן קונה את מוצרי תנובה מרשתות השיווק.
האתר, "תנובה מרקט" שנחשף על ידי כתבת הצרכנות של N12, מעיין פרתי, מציע את מוצרי החברה ישירות לצרכנים והוא נפתח בגרסת השקה בלבד עבור עובדי תנובה, ועל פי הודעת החברה בשבועות הקרובים הוא יגדל למתכונת מלאה עם מגוון מוצרים ומבצעים. מה מציעים באתר? מוצרי חלב, גבינות, מעדנים, פירות, ירקות ולחמים. 
נזכיר כי החשיפה על האתר של תנובה, אתר המציג מחירים שונים עבור לקוחות ייחודיים, מגיע לאחר חשיפת האתר של שופרסל עבור המגזר החרדי בו הציע מוצרים רבים במחירים זולים משמעותית מאשר מחירם עבור הציבור הכללי.
בתחקיר שפורסם במהדורה מרכזית של חברת החדשות, ענו בתנובה כי הציבור לא יכול יכול להגיע לאתר וכי הוא פתוח רק לעובדי החברה. האם האתר ייפתח לכלל הציבור? לטענת הגורם בחברה "עדיין לא ידוע".
ועכשיו לשאלת המחירים: האם באמת זול יותר לקנות ישירות מתנובה במקום דרך רשתות השיווק? לדברי הגורם בחברה: "זה אותם מחירים", אבל התשובה קצת רחוקה מכך. למשל, שמנת לבישול עלתה 16.30 שקל, וזאת לעומת האתר של רמי לוי - שם אותו מוצר על 11.9 שקל - פער של 36%. גבינה בולגרית פיראוס - באתר של תנובה מרקט המחיר 22.8 שקל, וזאת לעומת המחיר באתר של רמי לו שם המחיר עומד על 15.9 שקל, פער של 43%.
ואיך מגיע המשלוח? לבדיקת כתבת הצרכנות של N12, הוזמנו לחם, עגבניות, שתילי בזיליקום, שמנת לבישול, חמאה וגבינה בולגרית. הלחם הגיע קר ולא פריך "קצת סקווישי אבל בסדר גמור", שתילי הבזיליקום הגיעו יפה ("נראים נהדר"), והעגבניות הגיעו קרירות וטובות. הקרטון שבהם הגיעו מוצרי החלב היה קרטון משובח (בערך 4-5 שקל ליחידה) ובכך הוא שומר את הקור, וגם היו חתיכות קרח בפנים.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שרת תל אביב
    שלי 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנובה החברה של גנבים . רק חרם על תנובה נקודה . לא קונים תנובה
    סגור
  • למה אתה יורד על הסינים זו חברה סינית (ל"ת)
    גל 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביזיון. חרם צרכנים. הם צריכים (ל"ת)
    חיפאי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • מה הביג דיל?
    שושי 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה נותנת הטבה לעובדים במחירים לא כאלה זולים. מה הביג דיל? זה לא דומה בכלל למקרה שופרסל ובטח לא צריך להוביל למרד צרכנים. בוא נגזים.
    סגור