כסף וצרכנות

מגיעה לעיר הגדולה: הסטוק בעסקה של 4 מיליון שקל

רשת הסטוק חתמה על עסקה ראשונה בתל אביב ל-15 שנה בתמורה ל-4 מיליון שקל. הרשת תפתח בשנה הבאה 15 סניפים נוספים. מנכ"ל הרשת: "סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר"
מערכת ice |  2
הסטוק (צילום הסטוק)
רשת הסטוק הודיעה על הקמת סניף ראשון בתל אביב, הרשת חתמה על עסקה למשך 15 שנה בתמורה ל-4 מיליון שקל. מסתבר כי מדובר בסניף הראשון מתוך שמונה שסניפים שהרשת מנסה להכניס לתל אביב כבר בשנה הבאה.
העסקה נחתמה למשך 15 שנה ובעלות הקמה של כ-4 מיליון שקלים. הסניף הוא הראשון של רשת הסטוק באזור תל אביב אשר נובע מתוך צורך וביקוש גדולה שעליו מספרים בחברה.
רשת הסטוק, רשת הדיסקאונט הישראלית, מונה 33 סניפים ברחבי הארץ בשנה האחרונה פתחה הרשת 8 סניפים חדשים בחולון, ראש פינה, מבשרת ציון, אשדוד, אשקלון, קריית שמונה, בית שמש ורעננה ועד סוף שנת 2022 תפתח 15 סניפים חדשים נוספים בין היתר בלוד, נתניה, רהט, טייבה טמרה ועוד.
עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי רשת הסטוק אמר: "אנחנו נרגשים לקראת הפתיחה הצפויה של חנות הדגל שלנו בעיר תל אביב ומודים לחברת פארק עתידים. אנחנו ברשת שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר. הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ראוי לציין היכן בתל אביב?
    גיל 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משונה שלא מציינים את הפרט המרכזי..
    סגור
  • לשאלתך - מאחורה (ל"ת)
    סטוקי 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור