כסף וצרכנות

זו המשטרה שמוסיפה את טסלה לצי הרכבים שלה

משטרת פרימונט בקליפורניה, אחת המדינות המרכזיות בארצות הברית, מוסיפה את דגם טסלה Y לצי שלה שמנה למעלה מ-40 כלי רכב היברדיים וחשמליים, כמה כסף עלה לה התענוג החדש ואילו תוספות יהיו ברכב המדובר?
מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
משטרת פרמונט מקליפורניה, בחוף המערבי של ארצות הברית, הוסיפה רכב טסלה נוסף לצי הרכבים שלה, מדובר בדגם Y שישמש מעתה את השוטרים. טסלה דגם Y החדשה הפכה לתוספת האחרונה בצי ההיברידי והחשמלי של למעלה מ-40 כלי רכב.
"בהשוואה לטסלה דגם S 85 שנרכש בשנת 2019, דגם טסלה Y יכול לעמוד במשמרת סיור אחת שלמה על מטען אחד ומספק תוספת של 61 מייל לכל טעינה תוך שמירה על אותן העלויות הצפויות של הדגם הקודמות", מסרו ממשטרת פרימונט.
 
רכב המשטרה החדש של טסלה דגם Y יעלה לאחת ההופעות הראשונות בפומבי ברחוב פרימונט ב-1 באוקטובר 2021, בין השעות 17:00 ל-21:00, כאשר האירוע יתקיים בספרייה הראשית של פרימונט ומשטרת המשטרה מעודדת את אנשי התקשורת והקהילה להגיע ולהסתכל ממקור ראשון על רכב הסיור החדש ביותר.
משטרת המשטרה שילמה סך של 57,126.83 דולר לאחר מסים ואגרות. לרכב עיצוב פנים מסדרת פרימיום, גלגלי תאומים 19 אינץ', פנים הרכב בצבעי שחור עם חמישה מושבים, הנעה כפולה לכל הגלגלים והנעה לכל הגלגלים לטווח ארוך. מטבע הדברים, המחלקה ביצעה את השינויים הבאים בדגם Y החדש כפי שעשתה בדגם S והוסיפה סירנה, מחשב דיגיטלי נייד ומערכת הרכבה, רדיו רכב משטרה, פגוש דחיפה עם מצלמת רכב, מחיצת אסירים, מושב אסיר, לוחות דלת בליסטית לדלתות נהג ונוסע קדמי ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדפיקה הראשונה בנייר כסף .יעופו לעזאזל.
    זחוגיהו 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה לוחץ עם הזרת ויש שקע.נשען ויש צורה של תחת.
    סגור