כסף וצרכנות

הגיע הזמן: אמזון תאפשר קנייה בתשלומים

ענקית המסחר המקוון תשתף פעולה עם חברת הפינטק אפירם ולראשונה תהיה אפשרות לרכוש בתשלומים בעסקאות מעל 50 דולר. האופציה תהיה זמינה קודם רק בארצות הברית החל מיום שישי הקרוב
מערכת ice | 
אמזון (צילום bixbay)
ענקית המסחר המקוון "אמזון" הכריזה על שיתוף פעולה עם אפירם (Affirm), שיאפשר לראשונה קנייה בתשלומים באתר. על פי הודעת החברות, האפשרות של רכישה בתשלומים תהיה זמינה לחלק מלקוחות אמזון בארצות הברית החל מיום שישי כאשר השירות צפוי להתרחב בחודשים הקרובים ויאפשר רכישות בתשלומים בקנייה של 50 דולר ומעלה.
סגן הנשיא בחטיבת המכירות בחברה, אריק מורבה אמר כי "על ידי החיבור לאמזון אנחנו מביאים את השקיפות, את יכולות החיזוי ואת המחירים הנגישים של אפירם למיליוני אנשים הקונים באמזון בארצות הברית. החלופה של אפירם לכרטיסי אשראי מעניקה יותר בחירה באמצעי תשלום וגמישות ללקוחות כפי שרוצים באמזון".
קנייה בתשלומים קיימת כבר עשורים כאשר בדרך מבצעים את הרכישות באמצעות כרטיס האשראי לרוב ברכישות גדולות. חברות הפינטק נכנסו ולתחום וניסו לתת מענה נוסף לרכישה בתשלומים על מנת להקל על הרוכשים מצד אחד ועל מנת להגדיל את נפח הקניות המקוונים מצד שני.
אפירם נחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום כאשר בנוסף לאמזון היא עובדת עם וולמארט ופלוטון. גם חברות נוספות, ובהן פייפל, מסטרקארד, אמריקן אקספרס וג'יי.פי.מורגן, מציעות שירותים דומים. על פי הידוע אפל גם היא מתכננת להשיק שירות תשלומים בשיתוף גולדמן זאקס. התשלומים כמובן לא יבואו בחינם ועל פי חברת הפינטק חלק מהתשלומים יכללו ריבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה