כסף וצרכנות
פולקסווגן מפסיקה למכור את אחד המוצרים המבוקשים שלה
יצרנית הרכב הודיעה כי תוציא מקטלוג המוצרים שלה את אחת המוצרים הפופולאריים אחרי כמעט 50 שנה, בעקבות שינוי שמקדמת במפעליה לטובת איכות הסביבה
יצרנית הרכב הגרמנית פולקסווגן הודיעה על הפסקת היצור של אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר במפעל. אחרי שתנסו לחשוב על הדגמים הכי נוסטלגיים שלה ועל הפולקסווגן הכי קרובה ללבכם, קבלו צפירת הרגעה: המכוניות עדיין על הפס, מדובר במוצר אחר מקטלוג המותג והוא: נקניקיות.
נקניקיות? אכן כך, מדובר בנקניקיות שמיוצרות לשירותי ההסעדה של החברה ועד עתה עובדי מפעלי פולקסווגן ב-11 מדינות הכירו את טעמן. הניקניקיות אפילו מתהדרות במספר קטלוגי בדיוק כמו כל רכב שיוצא מהמפעלים של המותג. נקניקיות הקאריוורסט של וולקסווגן יוצרו לראשונה ב-1973 כשהחברה חיפשה פיתרונות עבור שירות ההסעדה לעובדי מפעל ההרכבה שלה בוולפסבורג המרוחקת מציוויליזציה. כדי לאפשר ארוחות חמות וטריות הוקמה לצד המפעל חווה של בקר וחזירים וכן מפעל לעיבוד בשר. החווה גידלה את העדרים, המפעל ייצר את הנקניקיות ולעובדי פס הייצור היו נקניקיות חמות שבהמשך הגיעו לעוד 11 מדינות אירופאיות כמוצר פולקסווגני מקוטלג מן המניין.
הנקניקיות של פולקסווגן הפכו להיות מוצר מבוקש אחרי שעובדי המפעל הוציאו להן שם טוב, כך שהביקוש של ארוחת העובדים הפך לגדול מכפי שתיארו בחברה. בעקבות ביקוש זה התחילו לשווק את הנקניקיות גם לצרכנים חיצוניים שאינם עובדי החברה. בשנים האחרונות החברה ייצרה מהנקניקיות לשיווק חיצוני יותר מלשימוש שירותי ההסעדה של המפעלים, כך שכ-60% מייצור הנקניקיות שווק החוצה למסעדות ואירועים.
אך כאמור, תולדותיה של הנקניקייה עתידות להסתכם בקרוב כשבחברה הצהירו על הפסקת הייצור. מנכ"ל פולקסווגן הרברט דיס הוא זה שהכריע את הדין בעניין כשהודיע כי בעקבות המהפך הסביבתי שהחברה מובילה במפעלים היא עתידה להעביר את שירותי ההזנה שלה לתפריט צמחוני. עם זאת עדיין לא ברור אם הנקניקיות ימשיכו להימכר למבקשים חיצוניים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חכמולוגים נמאסתם! (ל"ת)מאיר 05/2022/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ירד לי הלבנועם 09/2021/01הגב לתגובה זו0 0ירד לי הלבסגור