כסף וצרכנות

אד שירן בעסקת ענק של מיליונים עם טיקטוק

הזמר אד שירן מתכנן את הקאמבק שלו לאחר הפסקה ארוכה, ואפליקציית טיקטוק ניצלה את ההזדמנות והחתימה אותו על עסקה המוגדרת כ-"חוזה כספי גדול" כדי שיהפוך לפנים החדשות שלה
מערכת ice | 
אד שירן (צילום Harald Krichel ויקימדיה)
הזמר המצליח חתם על עסקה כספית "גדולה" עם אפליקציית טיק טוק ויהיה הפרזנטור והפנים החדשות של הרשת החברתית, כך על פי דיווחים מהעיתונות הבריטית.
היוצר הבריטי בן ה-30 יבצע דרך העסקה גם את הקאמבק שלו בעולם המוסיקה, כהמשך ישיר לווידאו הויראלי שהתפוצץ ברשתות כאשר שיתף פעולה עם קורטני קוקס, מוניקה מהסדרה "חברים" לשחזור הריקוד שלה ושל אחיה בסדרה "רוס".
כוכב הפופ חתם על עסקה המוגדרת כ-"חוזה כספי גדול" או "מגה עסקה" עם טיקטוק והוא אף החל בצילומים עבור הרשת החברתית בלונדון. בטיקטוק שמחו על הליהוק המוצלח וגורמים אמרו שזו "מהפכה ענקית להביא מישהו גדול כמו אד שירן וכולם מתרגשים מהתוצאה".
על פי הדיווח בעיתון "הסאן" הבריטי, הטריגר לעסקה היה הסרטון הויראלי של שירן באינסטגרם שכבר הגיע למעלה מ-7 מיליון צפיות, ועל פי מקורבים לזמר הוא ינצל את השיתוף פעולה עם טיקטוק כדי למנף מחדש את הקריירה המוסיקלית שלו לאחר שלקח הפסקה ארוכה אי שם בדצמבר 2019 כדי להתמקד בהקמת משפחתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה