כסף וצרכנות

מדד eBay ליום האהבה: בכמה נמכרה הטבעת היקרה ביותר מישראל?

עלייה של 122% במכירות טבעות אירוסין אונליין ביחס לשנה שעברה, ושיא רכישות בארה"ב: מדד eBay לכבוד הוולנטיין דיי, והאם ישראל בטופ 5 בטבלת הרכישות במוצרים הקשורים לאהבה וזוגיות? כל הנתונים

יהודה לוינגר | 
המוצרים המובילים במכירות ישראלים ב-Ebay (צילום unsplash, מסך Ebay)
לרגל חג האהבה שחל היום (ראשון), בדקנו מה היו הרגלי הקניות והמכירה בכל הקשור לפריטים המזוהים עם אהבה בתקופה האחרונה ב-eBay בתקופת הקורונה.
על פי הנתונים, בשלושת החודשים האחרונים של 2020 עלו המכירות של תכשיטים שונים של מוכרים ישראלים לחו"ל ב24% ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2019. בין המוצרים שנמכרו בולטת במיוחד טבעת זהב לבן 18K עם יהלום צהוב שנמכרה במחיר של 58,500 דולר. הקטגוריה המובילה בתחום התכשיטים היא קטגוריית השרשראות והתליונים, כאשר עלות ממוצעות לפריט הינה של 28 דולר.
תחום נוסף שזכה לצמיחה יוצאת דופן הוא תחום טבעות האירוסין למרות מגבלות הקורונהעם  עלייה משמעותית ברכישות של טבעות אירוסין אונליין -  תחום שמציין עלייה של 122% במכירות ביחס לתקופה המקבילה ב-2019. בולטת במיוחד טבעות אירוסין 14K זהב לבן שנמכרה ב-32,000 דולר.
על פי המדדים הבינלאומיים עולה כי בארה"ב מובילים בראש טבלת הרכישות בכל הקשור למוצרי יום האהבה, כאשר בטופ 5 גם מככבת ישראל יחד עם בריטניה, גרמניה וקנדה. בישראל נרשמה עלייה במכירות המוכרים הישראלים בקטגוריית "לב" (עלייה של 17.5%) וקטגוריית "אהבה" (עלייה של 16%).
אנה פלקין ראש חטיבת פיתוח עסקי ואופרציה ב eBay ישראל ושווקים מתפתחים מסרה כי "בדומה לתחומים רבים נוספים שחוו צמיחה במכירות אונליין בתקופת הקורונה, גם תחום התכשיטים זוכה לצמיחה משמעותית בשנה האחרונה. היהלומים הישראלים ידועים בכל העולם ונחשבים איכותיים במיוחד וכתוצאה מכך, מוכרי התכשיטים הישראלים באייבי, נהנים מהערכה רבה בקרב מאות מיליוני הקונים בפלטפורמה ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה