כסף וצרכנות

פייפאל תאפשר קנייה, רכישה ושמירה של מטבעות וירטואליים

החל ב-2021, ניתן יהיה גם לרכוש מוצרים ב-26 מיליון החנויות ופלטפורמות הסחר שעובדות עם חברת הענק. הנשיא והמנכ"ל דן שולמן: "אנחנו מעודדים שימוש במטבעות אלה" 
רועי בהריר-פרל | 
אפליקציית תשלומים
ענקית התשלומים הדיגיטליים פייפאל נכנסת לשוק הקריפטו: היום (רביעי) הודיעה החברה כי היא תאפשר ללקוחות לרכוש, לקנות ולשמור מטבעות וירטואליים דוגמת ביטקוין באמצעות הארנק הדיגיטלי שלה, המותאם לעסקאות אונליין ונמצא בשימוש של יותר מ-346 מיליון משתמשים ב-202 מדינות ברחבי העולם. בנוסף לכך, החל מ-2021 יוכלו לקוחות פייפאל גם לשלם באמצעות מטבעות קריפטו בכל 26 מיליון החנויות המקוונות ופלטפורמות הסחר שבהם פועל השירות. 
המטרה של פייפאל, כפי שמסר נשיא ומנכ"ל החברה דן שולמן, היא: "לעודד שימוש עולמי במטבעות וירטואליים", כשלצורך העניין היא גם מכינה את התשתית הטכנולוגית לקליטת מטבעות וירטואליים נוספים שצפויים להיות מונפקים בעתיד על ידי בנקים מרכזיים ברחבי העולם. "אנחנו נמצאים בימים אלה בקשר עם כל הבנקים הגדולים וחושבים יחד איתם על כל הסוגים של המטבעות האלה ועל האופן שבו אנחנו נוכל לבוא לידי ביטוי במערכת החדשה הזאת". 
האפשרות לסחור בביטקוין ובשאר המטבעות באמצעות פייפאל  - אופציה שכבר קיימת זמן רב אצל מתחרות קטנות שלה, כמו Square ורובין הוד - תהיה זמינה למשתמשים כבר במהלך השבועות הקרובים. עד כה, נכון להיום, עברו דרך פייפאל כ-222 מיליארד דולר. בכלל, למרות כניסתם של שירותי ארנק דיגיטלי רבים לשוק בשנום האחרונות, החברה מצליחה לשמור על נתח שוק גדול בהרבה מזה של מתחרותיה. 
התשלומים באמצעות מטבעות קריפטו בפייפאל יוסדרו על פי ערכם של מטבעות פופולריים "רגילים", ממשלתיים, כמו הדולר והיורו. כלומר, התשלום עבור מוצר כלשהו בחנות דיגיטלית כלשהי יועבר לחנות בכסף "אמיתי" שפייפאל המירה מקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה