כסף וצרכנות

חזרה לביה"ס: כיצד השתנו הרגלי הקנייה של ההורים עקב הקורונה?

שבוע לפני תחילת הלימודים והציבור עדיין אינו נוהר בהמוניו לחנויות, קניות באינטרנט תופסות השנה מקום מרכזי להצטיידות ללימודים. 61% מההורים לילדים יקנו בסכום קנייה של עד 335 שקל
אנגלינה יוסים | 
ציוד בית ספר (צילום freepik)
43% מההורים מתכוונים להזמין השנה מוצרי חזרה לבית הספר באינטרנט, שליש מההורים רכשו מוצרים באתרים ישראלים ופחות מאתרים בחו"ל בחודשים האחרונים בעקבות הקורונה – כך עלה מסקר של דואר ישראל. 61% מההורים לילדים יקנו בסכום קנייה של עד 335 שקל.
שבוע לפני תחילת הלימודים והציבור עדיין אינו נוהר בהמוניו לחנויות. מתוך 43% מההורים אשר מתכוונים לקנות השנה לילדיהם את מוצרי חזרה לבית הספר דרך האינטרנט, יותר משליש יעשו זאת לראשונה ברשת. 35% מההורים הקונים ברשת מוצרי חזרה לבית ספר בהווה ובעבר אמרו שאף יגדילו את היקף רכישותיהם השנה. 
האתרים הפופולריים להזמנות:
רוב ההורים (66%) המתכננים לקנות את מוצרי החזרה לבית הספר באינטרנט ציינו כי יבצעו את הרכישות מאתרים מהארץ ומחו"ל. אתרי האון ליין הבולטים לקניות מוצרי חזרה לבית הספר הם: קרביץ (33%), סטימצקי (23%) ופוקס (21%) בארץ. עלי אקספרס (47%), איביי (28%), אמזון (28%) ונקסט (21%) בחו"ל.
המוצרים המבוקשים:
מהסקר עלה עוד כי ההורים קנו בממוצע ברשת כ-5 סוגי מוצרים לקראת החזרה ללימודים, כאשר המובילים הם: כלי כתיבה (66%), קלמרים (55%), מחברות ודפדפות (55%), תיקי בית ספר/ילקוטים (52%), מדבקות לספרים ומחברות (46%); תיקיות, ניילוניות, שמרדף, חוצצים וקלסרים (42%), מספריים ודבק (42%) וחולצות בית ספר (40%).

סמנכ"ל תקשורת בדואר, לדברי נוי קדם-מדמון, אמרה כי "תקופת החזרה לבית הספר מאופיינת בקניות רבות לילדים והצטיידות בילקוטים ובציוד בית ספר, הן בחנויות הפיזיות והן ברשת. השנה ביקשנו לבדוק, האם חל שינוי מגמה לאור העובדה שאנשים רבים נמצאים יותר בבית, פחות יוצאים לקניות פיזיות, קונים פחות בגלל אי הוודאות הכלכלית בתקופת הקורונה, וגם לאור אי הוודאות לגבי אופי פתיחת שנת הלימודים בספטמבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה