כסף וצרכנות

"עושים סוף לדיליי": טכנולוגיה חדשה מבטיחה לבטל את השיהוי בשידורי הספורט

YES השיקה שירות שלדבריה יאפשר לצפות בשידורי ספורט בשידור חי ללא שיהוי. השירות יינתן ללא עלות ללקוחות YES, אך לא יהיה זמין בשלב זה לשירות STING TV
שרון טל | 
שידורי ספורט (צילום מסך ערוץ הספורט)
חברת YES השיקה היום טכנולוגיה חדשנית בשם YES PLUS LIVE, שלדבריה תאפשר לצפות בשידורים חיים ללא שיהוי ובזמן אמת, זאת בשונה מהשיהוי הקיים כיום של כ-3 דקות שגורם לתוכן המשודר להופיע באיחור על מסך הטלוויזיה. עבור אוהדי הספורט הנוהגים לצפות במשחקים בשידור חי, מדובר בבשורה של ממש.
השירות צפוי להיות זמין בספטמבר ב-11 ערוצים שונים ביניהם ערוצי הספורט המובילים וערוצי השידור של קשת ורשת, ובהמשך יורחב ל-16 ערוצים. השירות יוטמע בממיר YES+ מסוג אנדרואיד ללא עלות ותופעל באופן אוטומטי, בהמשך תוטמע גם בממירים נוספים. השירות לא יהיה זמין ללקוחות סטינג טי.וי.
במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל ההשקה, אמרו ב-YES כי הם מעריכים כי 150 אלף לקוחות ייהנו מהשירות עד סוף השנה. לשאלת "אייס" בנוגע לזמינות השירות בפריפריה, הסבירו ב-YES כי השירות יתאפשר גם באיזורים עם תשתית חלשה יותר שכן היא יכולה להסתפק ברוחב פס צר יחסית.
 YES שואפת להפסיק את השימוש בלווין עד פברואר 2026 ולהפוך לחברה המשדרת טלוויזיה אינטרנטית לחלוטין. על הפיתוח החדשני עמלה YES בשנה האחרונה בשיתוף חברת Synamedia הישראלית, כשגם מתחרותיה עמלות על פתרונות דומים בימים אלו.
כך לדוגמה, השיקה היום פרטנר טכנולוגיה משלה שמבטיחה לקצר לשניות בודדות את השיהוי של שידורים חיים, ותתאים אותו לאיכות האינטרנט בבית הלקוח, התלוי בתשתית האינטרנט בסביבת מגוריו. 
בשנים האחרונות גוברת המגמה של מעבר לשידורים על גבי האינטרנט, ובשל כך נדרשות תשתיות מורכבות וחדשניות של סיבים אופטיים. שר התקשורת יועז הנדל הודיע לאחרונה כי יקדם במסגרת חוק ההסדרים הקרוב, מתווה שיבטיח פריסת סיבים אופטיים לכל בית בישראל כדי לספק מענה בתשתיות תקשורת גם לאיזורי פריפריה. אלו צפויים לחזק את יכולתם של אזרחי ישראל להשתמש בשירותי תקשורת, בייחוד בתקופת הקורונה בה רבים נאלצים לעבוד מהבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה