כסף וצרכנות
חברת האופנה האהובה חוזרת: זו החברה שעושה קאמבק משנות ה90'
רשת האופנה האהובה עושה קאמבק משנות ה-90' ומתאימה את עצמה בימים אלו לנשים שהיו קהל היעד שלהם באותה תקופה

חברת האופנה לוצ'י, שהייתה פופולרית במיוחד בשנות ה-90, עושה קאמבק מרשים וחוזרת לחנויות. לוצ'י, שהייתה מותג מוכר בקרב הצעירות בשנות ה-90, נרכשה לאחרונה על ידי חברת האופנה קרייזי ליין ותהיה זמינה כעת ברשתות קרייזי ליין.
המותג קרייזי ליין, שמתמחה באופנה לנשים, מספח אליו את לוצ'י כקולקציה הצעירה של המותג. הבגדים בעיצוב קליל ואופנתי, המתאימים במיוחד לנשים שרוצות להתלבש בנוחות אך עדיין לשמור על סגנון עדכני, במיוחד עבור אימהות עם ילדים.
הקולקציה החדשה כוללת מגוון צבעים כמו שחור ולבן, ריזורטים ועוד, ומתאימה למידות שמתחילות מ-38 ועד 42, בניגוד לשנות ה-90 אז המידות היו מיועדות בעיקר לצעירות והמותג החל ממידה 34.

לוצ'י עושה קאמבק. צילום: אמיר צוק
הרשת עברה שדרוג משמעותי – במקום להיות מותג לנוער בלבד, כיום היא מהווה את המחלקה הצעירה של קרייזי ליין ויהיה אפשר למצוא אותה ב-80 סניפים פרוסים ברחבי הארץ, כמו כן גם באתר הרשת. מהפך זה מצביע על כך שהמותג לא רק שצמח יחד עם דור הצעירים, אלא גם התאימו את הקולקציה לנשים שכבר היו לקוחות נאמנות בשנות ה-90 ונהגו לרכוש את הסגנון שהפך לנפוץ.

המחלקה הצעירה בקרייזי ליין. צילום: אמיר צוק
עוד ב-
המחירים בקולקציה של לוצ'י ינועו בין 129.90 ש"ח ל-329.90 ש"ח, מה שהופך את הבגדים לנגישים. מדובר בקאמבק מרגש של מותג שהיה חלק בלתי נפרד מהסצנה האופנתית בשנות ה-90, והפעם עם נגיעה עדכנית שמתאימה לרוח התקופה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה