כסף וצרכנות
סיבוס בבשורה אדירה לצרכנים: "שימוש פשוט, יעיל ומהנה יותר"
החברה המובילה בענף ההטבות לעובדים מודיעה על השלמת תהליך מיתוג מחדש שחל באתר ובאפליקציה. מיטל שחם, סמנכ"לית שיווק ומוצר בסיבוס: "מיתוג ששם דגש על חווית המשתמש ומתמקד בהפיכת השימוש לפשוט ויעיל"

סיבוס, החברה אשר מספקת הטבות לעובדים, הזמנת ארוחות במשלוח ותשלומים במסעדות, מבצעת שינוי משמעותי בחוויית המשתמש הן באתר והן באפליקציה. כחלק מהאסטרטגיה של סיבוס, החברה החליטה על מיתוג מחדש שמטרתו לחזק את המותג ולשדרג את חווית הלקוח.
המיתוג החדש, אשר כולל עיצוב עדכני, פונקציות משופרות וממשק משתמש אינטואיטיבי, משקף את המחויבות של סיבוס להציע פתרונות חדשניים ומתקדמים בתחום ההטבות לעובדים Pluxee.
מטרת תהליך מיתוג מחדש משמש לא רק ככלי לעיצוב חזותי אלא כדרך להעביר ערכים, חזון וחוויית משתמש התואמים את עולמות התוכן של המותג. כאשר חברה מתמודדת עם שינוי כזה, את המשימה ליצירת המיתוג החדש באפליקציה קיבל הסטודיו של Moxie מבית Aman Digital שמתמחה בפתרונות לאפיון, עיצוב וחווית משתמש, פיתוח והקמת נכסים דיגיטליים. הסטודיו נדרש לתרגם את הערכים של סיבוס לחוויית משתמש מתקדמת, המשלבת פשטות, נוחות וחדשנות.

(צילום: יח"צ)
המסך החדש מתמקד במינימליזם חזותי. העיצוב החדש כולל צבעים מאוזנים ואייקונים אשר מותאמים שמספקים חוויית שימוש נעימה ואינטואיטיבית. כמו כן, התווסף רקע גראפי עדין כדי להעשיר את העיצוב בלי להעמיס על עיניי המשתמש. הממשק החדש שם דגש על ניווט פשוט ונוח, באמצעות הצגת הפעולות כמו תשלום בנייד או QR קוד באופן נגיש ובתחתית המסך.
השדרוג בוצע מתוך הבנה שחוויית המשתמש היא מפתח להנגשת המידע, כך החברה מציעה למשתמשים חוויית שימוש פשוטה, נעימה וממוקדת, התואמת לערכי המותג החדש ולציפיותיהם מאפליקציה מודרנית., התוכן מוצג בצורה מסודרת וברורה עם פריסת הכפתורים שמשפרת את הניווט בפלטפורמה. הבחירה בפלטת צבעים עדינה מדגישה את התמונות של המנות ואת המידע הרלוונטי, מבלי לייצר עומס חזותי.
מסך פירוט העסקאות עבר שדרוג משמעותי גם כן, מטרתו להנגיש את המידע בצורה ברורה ונוחה יותר למשתמשים. עוצב ממשק מאורגן, עם הפרדה ויזואלית בין העסקאות. כל עסקה מוצגת בבלוק ברור הכולל את הלוגו של בית העסק, התאריך, הסכום, ומידע נוסף.
מיטל שחם, סמנכ״לית שיווק ומוצר בסיבוס פלאקסי, מסרה: ״אמן דיגיטל, יצרו בצורה מופלאה, מיתוג אשר שם דגש על חווית המשתמש ומתמקד בהפיכת השימוש לפשוט, יעיל ומהנה יותר, תוך יצירת ממשק עיצובי עדכני ומוקפד, המנגיש את המידע בצורה ברורה".
עוד סיפרה שחם כי החידושים שמוצגים באתר ובאפליקציה תוכננו כדי לייעל את הפעילות היומיומית של המשתמשים ואף אלו נועדו לחסוך להם זמן רב בתהליך השימוש. "הגישה ממוקדת יוזר, מסייעת בקידום המהפכה בעולם ההטבות לעובדים עם השקת הארנק הדיגיטלי החדש שלנו וחיזוק מעמדה של סיבוס כחברה המובילה בישראל בענף ההטבות לעובדים״, ציינה שחם.
מיטל קורן, מנהלת Aman Digital, הצטרפה לדבריה של מיטל שחם והוסיפה: "אמן דיגיטל, כמו חברות רבות במשק הישראלי, משתמשים פעילים של סיבוס בעצמם, מה שהעניק להם הבנה עמוקה ומדויקת של צורכי המשתמשים והחוויות שדרשו שיפור".
עוד ב-
עוד היא הוסיפה: "לאורך כל התהליך שמנו את חווית המשתמש במרכז, מתוך הבנה שהמטרה היא לא רק לשדרג את הממשק, כל פרט בעיצוב החדש נבחר בקפידה כדי לשפר את חוויית השימוש ולהפוך אותה לאינטואיטיבית ויעילה יותר, מבלי לאבד את הזהות המוכרת של המותג".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה