כסף וצרכנות
וולנטיין 2025: זה המוצר הכי נקנה השנה
יום האהבה 2025 הפך השנה לאירוע עם דגש על חוויות אישיות וייחודיות. הצרכנים חיפשו מתנות מעבר לורדים ותכשיטים, ופנו לכיוונים חדשים ששלבו את הרגש עם תחום החוויות. מה היו הבחירות המובילות ואילו טרנדים חדשים צצו?

יום האהבה הבינלאומי, שנחגג בכל שנה ב-14 בפברואר, הפך במשך הזמן ליום שמוקדש לא רק לאהבה, אלא גם לקניות ושיווק. חברות רבות מתחילות להיערך חודשים מראש לקראת היום הזה, שמספק הזדמנות נהדרת למכור ולמכור.
אחרי שהיום מלא הקיטשיות עבר, בדקנו עם BUYME, איזה מתנה הכי נקנתנה השנה ובאילו סכומים.
כמו בכל שנה, המתנות הפופולריות ביותר לווולנטיין הן תכשיטים וורדים. אולם, בשנה הזו חלה מגמה חדשה – רבים בחרו לרכוש כרטיסי מתנה של BUYME לקניות ופעילויות, אשר מאפשרות לזוגות לבחור בעצמם את המתנה או החוויה המושלמת, הן ביום האהבה והן בתאריך אחר במהלך השנה.
לפי נתונים שמפרסמת BUYME ל-ice, ממוצע הוצאות הצרכנים על מתנה לווולנטיין השנה עמד על כ-350 ש"ח. המתנה היקרה ביותר שנרכשה השנה כללה חבילת ספא ונופש עם ערך של 1,500 ש"ח. כמו כן, ב-2025 הצטרפה מתנה חדשה ומיוחדת למבחר המתנות הפופולריות – BUYME + פרחים, שהיא מתנה פיזית שמגיעה עד הבית ומציעה שילוב של פרחים יחד עם כרטיס מתנה למבחר חוויות.
עוד ב-
ב-2025, המתנה הפופולרית ביותר הייתה חבילת הספא והנופש מבית BUYME, שהיוותה כ-41% מהרכישות. אחריה נמצאת המתנה של BUYME בראנץ' (26%), ולאחר מכן מתנות מתחום היין והיקבים, שהיו 23% מההעדפות. בהשוואה לשנה שעברה, 2024, ניתן לראות כי יש עדיין ביקוש חזק למתנות משולבות כמו BUYME ALL, BUYME FASHION ו-BUYME BRUNCH, כשהמגמה להענקת מתנות מעולמות הטיפוח והתכשיטים נותרה יציבה ומבוקשת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה