כסף וצרכנות
חברת ההפצה דיפלומט בהסכם חדש: זה המוצר שתתחיל לשווק
?הסכם חדש יאפשר לדיפלומט לשווק מוצרים קפואים בתחום הבשר, העופות, הבצקים והדגים בשוק הקמעונאי, תוך הרחבת קו המוצרים של הקבוצה בשוק המקומי

ענקית ההפצה דיפלומט, אחת מחברות ההפצה הגדולות והמצליחות בישראל, החלה בשיווק מוצרים חדשים. דיפלומט, הידועה בהפצת מותגים בינלאומיים מובילים כמו טייד, ג'לט, היינץ, פרינגלס, סטארקיס, אוראו ועוד, היא חברה המתמחה בהפצה של מוצרים קמעונאיים ומחזיקה במגוון מותגים פופולריים במיוחד בשוק הקמעונאות במותגי המזון והטואלטיקה.
החברה, שהיא בין הגדולות בענף ההפצה המקומי, חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מעדני הטלה, אחת הקבוצות המובילות בתחום מוצרי המזון, להפצת מוצרי הקבוצה בשוק הקמעונאי. בהסכם זה, דיפלומט תתחיל לשווק את מוצרי קבוצת מעדני הטלה בתחום הבשר, העופות והבצקים, תחת המותגים "מעדני הטלה" ו"חמסי".
בשיתוף פעולה זה, דיפלומט תתמקד בשיווק המוצרים הקפואים של הקבוצה. בשלב השני של ההסכם, יורחב קו המוצרים ויתווספו גם מוצרי דגים קפואים תחת המותג "מעדני הדג", שגם הוא בבעלות קבוצת מעדני הטלה.
חשוב לציין כי קבוצת מעדני הטלה תמשיך לשווק את מוצריה לשוק המוסדי, תוך שמירה על היקפי הפעילות הקיימים. קבוצת “מעדני הטלה” הוקמה על ידי איש העסקים עזרא לאטי, אשר החל את דרכו בקצבייה משפחתית בשכונת התקווה בתל אביב לפני כ-30 שנה, וכיום היא מחזיקה במפעל מתקדם לייצור מוצרי בשר איכותיים. עד כה, החברה שיווקה את מוצריה באופן עצמאי לרשתות המזון בשוק הקמעונאי.
עוד ב-
שיתוף הפעולה החדש עם דיפלומט צפוי להרחיב את נוכחותם של מוצרי מעדני הטלה בשוק הקמעונאי ולהגדיל את תפוצתם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה