כסף וצרכנות
תנובה תשבור את השוק? זה התחום החדש אליו היא נכנסת
חברת תנובה פועלת להיכנס לשוק הוויטמינים ותוספי התזונה הצומח בישראל, עם התמקדות ברכישת שחקן מקומי כחלק מהאסטרטגיה לעתיד

חברת תנובה פועלת להתרחב לשוק הוויטמינים ותוספי התזונה בישראל, שצומח באופן משמעותי בשנים האחרונות. החברה בוחנת את רכישת מותג מקומי כדי למנף את התחום כחלק מאסטרטגיית החומש שלה, המשקפת את ערכיה הבריאותיים. כך חשף הבוקר "ידיעות אחרונות".
תנובה סימנה את השוק החדש לצורך התרחבות, בזכות צמיחה מתמשכת בתחום זה בישראל. מדובר בשוק המגלגל כמיליארד שקל בשנה, עם שיעור צמיחה שנע בין 4% ל-6% מדי שנה, בעקבות שינוי בהרגלי הצריכה. לפי "ידיעות", תנובה, שוקלת להיכנס לשוק באמצעות רכישת שחקן מקומי כמו נייצ'רספרו, המתמחה בחטיפי חלבון ותוספי תזונה.
לפני כחודש הודיעה תנובה על חלוקת דיבידנד חסר תקדים בסך 500 מיליון שקל, הגדול בתולדות החברה מפעילות שוטפת. כן פורסם באחרונה כי תנובה שבה ומנסה לפרוץ לשווקים בינלאומיים ולהרחיב את הפעילות שלה גם מעבר לגבולות ישראל. החברה תיעזר בחברת הייעוץ TASC לצורך גיבוש תוכנית התרחבות לחו"ל, לאחר כישלונות קודמים בחדירה לשוק החלב ברומניה ובהשקת קוטג' תנובה לארצות הברית.
גיא רוזן, סגן יו"ר תנובה ונציג הקיבוצים בחברה, הודיע בחודש שעבר לראשי החברה על כוונתו לסיים את תפקידו אחרי שבע שנים בהן כיהן בו. רוזן יעזוב סופית את החברה רק אחרי אישור הדו"חות השנתיים לשנת 2024.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.נו באמת!!!!אנצי!!!! 02/2025/12הגב לתגובה זו0 0אם אתם מצפים מתנובה שפתאום הגישה לצרכנים תהיה שונה כמו עכשיו,אז כדאי שתתעוררו.אם עד עכשיו תנובה לא התייחסה לצרכנים רק בגלל הסינים וכו',אז תמיד יש ויטמינים במחיר סביר ובמקום אחר!!!!סגור