כסף וצרכנות

לאחר פחות משנה: קניוני עופר סוגרים את השירות שהושקעו בו מיליונים

מליסרון בעלת קניוני עופר הודיעה כי היא עוצרת את פיילוט את המכירות "רמת אביב אונליין" של קניון רמת-אביב, לאחר שנתונים העלו כי כ-60% מהמשתמשים בחרו להגיע בעצמם לקניון ולאסוף את החבילות שהזמינו
מערכת ice | 
קניון עופר רמת אביב (צילום איל קרן)
קניוני עופר הודיעו על הקפאת פעילותו של הפיילוט הדיגיטלי "רמת אביב Online Mall", שהושק לפני פחות משנה במטרה לשלב בין חוויית הקנייה הפיזית לדיגיטלית. ההחלטה התקבלה לאחר ניתוח מקיף של נתוני השימוש באתר, אשר העלו כי כ-60% מהמשתמשים בחרו להגיע בעצמם לקניון ולאסוף את החבילות שהזמינו.
"רמת אביב אונליין" הושק במרץ 2024 בהשקעה של כ-10 מיליון שקל כאמצעי משלים לחוויית הקנייה הפיזית בקניון. במהלך השנה הראשונה לפעילותו, האתר משך למעלה ממיליון משתמשים, אך אחוז הרכישות בפועל לא הצדיק את המשך ההשקעה במיזם.
כזכור, בדצמבר 2023 הודיעה מליסרון, בעלת קניוני עופר, על סגירת אתרי הסחר של גרו (גרופון שעבר) וגם של באליגם, שהציעו באפליקציות שלהן מוצרים וקופונים מצד סוחרים שונים.
לדברי נציגי קניוני עופר, המסקנה הברורה מנתוני השימוש היא כי הלקוחות מחפשים לא רק מוצרים אלא גם חוויה חברתית ותרבותית בקניון. החיבור הישיר למוצרים, האפשרות להתנסות בהם וליהנות מהאווירה הייחודית של הקניון הם גורמים מכריעים בהחלטתם.

על אף הקפאת הפיילוט, קניוני עופר מתכננים להמשיך להשקיע בטכנולוגיות דיגיטליות חדשות. האפליקציה "My Ofer" עומדת במרכז האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה, וכוללת שירותים חדשניים כמו כרטיס הגיפט קארד שהושק לאחרונה. החברה מדגישה כי היא שואפת לשמר את המובילות שלה בשוק באמצעות כלים המשלבים בין חוויית הקנייה הדיגיטלית לפיזית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה