כסף וצרכנות
תנובה מתגאה בחיסכון העצום, אז מדוע המחירים רק ממשיכים לעלות?
תנובה התגאתה בשינוי שעשתה במעדן יולו, אחרי שהסירה את כל מכסי הקרטונים והשאירה רק מכסי אלומיניום, ובכך לטענתה חסכה 50 טון של קרטונים בשנה. אז מדוע המחירים של המעדן לא מפסיקים לעלות והתייקרו בשנה האחרונה בעשרות אחוזים?
תנובה התגאתה לאחרונה בכך שחסכה סכום לא מבוטל של כסף בזכות השינוי במעדן המוכר שלה יולו. למעשה, במעדן היו שני מכסים - מכסה אלומיניום ומכסה קרטון. החברה החליטה להסיר לגמרי מהמוצר שלה את מכסה הקרטון, ואף התגאתה בכך שחסכה 50 טונות של קרטון בשנה.
אלא שעל פי פרסום היום (ראשון) ב-YNET, למרות שהצליחה לחסוך גם בעלויות וגם בשימוש בארגזים, המחיר של המעדן לא רק שלא מוזל אלא אפילו מתייקר. ולא סתם מתייקר. על פי הדיווח, המחיר של מעדן יולו קטן (123 גרם) עלה בשנה האחרונה בעשרות אחוזים.
הזינוק במחיר הגיע אחרי שהחברה החליטה להעלות מחירים של מוצרים שלה, זאת כחלק מהעלאת המחירים של הקמעונאים ועליית המע"מ בישראל מ-17% ל-18%, שנכנסה לתוקפה ב-1.1.2025.
עוד ב-
כזכור, היום (ראשון) הכריזה תנובה כי על רקע המחירים שעלו ועסקאות הנדל"ן שהצליחו, היא תחלק דיבידנד בסכום חסר תקדים של 500 מיליון שקל, שמהווה את החלוקה הגדולה ביותר בתולדות החברה מפעילות שוטפת וזאת ממש עם כניסת 2025 שמלווה בהעלאות מחירים בכל הענפים במשק וכשהצרכן הישראלי כורע תחת הנטל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה