כסף וצרכנות
רמי לוי מוכן למתקפה מאיראן: כמה יעלו לכם המוצרים לחירום?
פער של כמעט 70 שקלים בין הרשת הזולה ביותר ליקרה ביותר בסל חירום של 30 מוצרים. רמי לוי שיווק השקמה מוביל את הטבלה עם סל שעלותו 306.83 שקלים, כשאחריו ניצבות אושר עד עם 314.5 שקלים ויוחננוף עם 322.93 שקלים. ואיפה קרפור ושופרסל ממוקמות?
על רקע המתיחות הביטחונית המתגברת והחשש ממתקפה איראנית או הסלמה בגבול הצפון, משקי בית רבים בישראל מגבירים את קצב רכישת מוצרי היסוד והחירום. בתוך כך, השוואת מחירים מקיפה שערך אתר פרייסז למעריב בין עשר רשתות שיווק מובילות חושפת פערים משמעותיים במחירי סל מוצרי החירום הבסיסי, המורכב מ-30 פריטים חיוניים.
הממצאים מצביעים על פער של כמעט 70 שקלים בין הרשת הזולה ביותר ליקרה ביותר. רמי לוי שיווק השקמה מוביל את הטבלה עם סל שעלותו 306.83 שקלים, כשאחריו ניצבות אושר עד עם 314.5 שקלים ויוחננוף עם 322.93 שקלים. קרפור היפר משלימה את הרביעייה המובילה עם סל שמחירו 330.13 שקלים.
במרכז הטבלה ממוקמות רשתות ויקטורי, מחסני השוק וחצי חינם, המציעות את סל המוצרים במחיר שנע בין 330 ל-340 שקלים. הנתונים מראים כי הרשתות היקרות ביותר הן קרפור סיטי, שדורשת 373.15 שקלים עבור אותו הסל בדיוק, שופרסל דיל עם 353.73 שקלים, וביתן מרקט עם 350 שקלים.
במרכז הטבלה ממוקמות רשתות ויקטורי, מחסני השוק וחצי חינם, המציעות את סל המוצרים במחיר שנע בין 330 ל-340 שקלים. הנתונים מראים כי הרשתות היקרות ביותר הן קרפור סיטי, שדורשת 373.15 שקלים עבור אותו הסל בדיוק, שופרסל דיל עם 353.73 שקלים, וביתן מרקט עם 350 שקלים.
הסל שנבדק כולל מגוון רחב של מוצרים חיוניים, ביניהם חלב עמיד, מים מינרליים, שימורי טונה, חטיפים, עוגיות, קפה ודגני בוקר - כולם מוצרים שנמצאים בביקוש גובר בתקופה זו. ההשוואה לקחה בחשבון גם את מחירי המבצע הקיימים ברשתות השונות, מה שמספק תמונה מדויקת יותר של העלות בפועל עבור הצרכן הממוצע המצטייד למצב חירום.
עוד ב-
כזכור, אחרי שרמי לוי חשף כי הוא שוב עומד לאתגר את רשתות השיווק המתחרות עם הצעה ללקוחות שתבדל אותו מהשאר, כאשר לפי פרסום של נגה ניר נאמן בחדשות 13, ממש רגע לפני שגזירות המס ועליות המחירים ברשתות המזון נכנסות לתוקף ב-1.1.2025 עם שורה של עליות מחירים, רשת "רמי לוי שיווק השקמה" משיקה חלב מוזל במותג פרטי חדש, ב-YNET נחשפים פרטים חדשים.
על פי הדיווח, בניגוד לכל מותג פרטי שנושא רק את שם הרשת, בחלב דנן גם שמה של מחלבת רמת הגולן והלוגו שלה יתנוססו לצד זה של רשת רמי לוי, והמחיר יהיה כאמור פחות מהמחיר המפוקח.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה