כסף וצרכנות

רשת הפיצריות האהובה נסגרת: בחובות של 2.2 מיליון שקל

חברת סופר פיצה בה פעל יובל שניר והפכה למפורסמת בתל אביב, סובלת מחוב ענק של כ-2.2 מיליון שקל. בשל כך, ביקשו בחברה לפתוח בהליכים לפירוק ולאחר הסכמת בית המשפט ימונה לה נאמן שיטפל בנושא הפירוק. הרשת יצאה לדרך רק ב-2019 וכעת אחרי חמש שנים בלבד היא מסיימת את דרכה
מערכת ice | 
פיצה (צילום pexels, shutterstock)
עוד רשת פיצריות משלמת מחיר כבד וכואב. על רקע גל סגירת המסעדות הקיצוני בישראל שנובע בעיקר מהפגיעה בשל מלחמת "חרבות ברזל", היום (רביעי) פורסם ב-YNET כי חברת סופר פיצה בה פעל יובל שניר והפכה למפורסמת בתל אביב, סובלת מחוב ענק של כ-2.2 מיליון שקל.
בשל כך, ביקשו בחברה לפתוח בהליכים לפירוק ולאחר הסכמת בית המשפט ימונה לה נאמן שיטפל בנושא הפירוק. הרשת יצאה לדרך רק ב-2019 וכעת אחרי חמש שנים בלבד היא מסיימת את דרכה אחרי מיליונים שהושקעו בפרויקט הקולינרי.

על פי הפרסום של YNET, הושקעו כ-3 מיליון שקל מכספו של בעל המניות. שניר אף סיפר: "העסק הזה הוא כל המהות שלי, זה כל מה שיש לי וכל מה שהיה לי וזה הכאב שלי", סיפר. "אני all in בסיפור הזה. השקעתי מיליוני שקלים בעסק. היום, מסעדות מלאות ולא מצליחים לחלץ רווחיות ממחזור. הפיצה שלי הייתה יקרה ועדיין לא הצלחתי להוציא מזה רווח, זה בלתי אפשרי. יש לי חברים בחו"ל שאומרים לי 'בוא לפה'. הם חוגגים שם ואומרים לי ששם הרבה יותר פשוט ושעושים ארגזים של כסף. אני לא יכול לעזוב. יש לי פה ילדים. אני אוהב את המדינה. אני לא בוכה. אני שומר על אופטימיות. בסוף את האגוז הזה צריך לדעת לפצח".
כזכור רק בשבוע שעבר נודע כי רשת הפיצריות האהובה בישראל, טוני וספה, שהפכה לשם דבר ומחזיקה ב-8 סניפים בפריסה ארצית, עומדת להימכר. על פי הדיווח ב-YNET, הבעלים של הרשת, האחים יורם וארי ירזין וטל שטרן, מעוניינים למכור את הרשת בשל הירידה החדה במכירות ובפופולריות שלה, כמו גם ריבוי העסקים בהם הם מחזיקים, בהם טאקריה, מגזינו, קפה איטליה וגם רשת ההמבורגרים שייק שאק, אותה הנחיתו בישראל יחד עם איש העסקים הראל ויזל.
רק לאחרונה, ​איש העסקים שרון חסיד, הבעלים של "קבוצת חסיד", שהקים את רשת הפיצריות "פיצה שמש", רוכש 50% מהשליטה ברשת הפיצריות האהובה "פיצה פרגו", שנמכרת אחרי יותר מ-30 שנה. בתוך כך, חסיד מינה את יריב חלפון למנכ"ל הקבוצה, בעוד ניקי אריה יישאר גם הוא הבעלים של פרגו. הפרזנטור של הרשת ימשיך להיות לירון אורפלי (טילטיל).
הרשת מונה כיום כ-23 סניפים ברחבי הארץ. הרכישה, המתבצעת במסגרת האסטרטגיה העסקית של חסיד להרחיב את החזקותיו בתחום המזון המהיר בישראל, צפויה להביא לשדרוג השירותים והטעמים של הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה